Nou, zeker een schande... Men oh men! Ik denk ook wel eens dat ze het niet gunt aan anderen om gezonde kindjes te krijgen ofzo... Puur omdat alles en iedereen (volgens haar) haar voor is met kinderen krijgen... Categorie ex-vriendin is wel het verstandigst..Want ik merk aan mezelf dat het teveel aan me vreet...Niet handig, nu ik zwanger ben en deze zwangerschap (tot nu toe) wel érg goed gaat!
Tjeetje.... tis dat die in mijn verhaal al een kindje heeft... ik zie haar trouwens niet meer.... en toen ik vroeg over: hoe te bekostigen.. was het... meiden bij mij op school... hebben ook een kindje en krijgen een uitkering... moet trouwens zeggen dat het momenteel een beetje "in" is lijkt wel...
Ik zou maar uitkijken als ik haar was met wat ze zeg, straks krijgt ze zelf nog een kindje met beperkingen of een handicap
Ja,lijkt 'zo makkelijk'... Zo praat zij er ook over... Ze draait ook vreselijk met haar eigen mening!!! De ene x maakt ze zich heeeeeeeel druk over of ze alles wel kunnen betalen, zij heeft geen inkomen, vriend heeft een 'studentenbaantje' en het volgend moment denkt ze dat het allemaal wel makkelijk te doen is, etc etc... Dan denk ik ook wel eens; Tsja meid, wat wil je nou van MIJ horen?! Ze weet zelf niet wat ze wil, uit dat naar mij toe, maar verwijt mij wel vanalles! Kan ik toch verdorie niks mee?
Vlinder, laat die vriendin links liggen. Aan zo iemand heb je helemaal niks. vriendschap= er altijd voor elkaar zijn, elkaar respecteren en vooral elkaar al het geluk van de wereld gunnen. Wat zij doet lijkt nergens op, het is kinderachtig en eigenlijk gewoon heel erg zielig. Geniet van je zwangerschap, en steek je energie in mensen waar je energie van krijgt
Dat wordt nog verschrikkelijk kan ik je vertellen.. Omdat zowel ZIJ als haar VRIEND een vréselijke mening hebben over mensen/kindjes met een beperking! Hoe ze er over praten, ik word er echt misselijk van en heb dat ook al paar x gezegt... Ik wil gewoon NIET dat ze tegen me praat over mensen met een beperking alsof het walgelijke monsters zijn! Logisch, lijkt mij?!...
Zo ben even in shock:x Wat een rotopmerkingen. HOe durft ze! en ik zou er eerlijk gezegd klaar mee zijn. Eerst maar welgemeende excuses voor die opmerkingen. En ik zou het contact eigenlijk stoppen Ik heb drie eerste ronde kinderen (tja, die mazzel heb je gewoon) waren alledrie zeer bewust, gewenst en geliefd. Ik heb twee vriendinnen die er erg veel meoite mee hadden, en zelfs na twee en drie jaar waren ze nog gewoon oprecht blij voor mij, hoe verdrietig ik (en zij) het ook vond(en) voor hun. (Uiteindelijk gelukt hoor, gelukkig) Hoe ziek kan je denken zeg:x
Ik begrijp je opmerking heel goed. Ik durf niet te denken aan wat er van haar kinderen moet komen. Maakt me verdrietig.
Je hebt gelijk, zo te horen is het een verschrikkelijk mens, sorry. Gehandicapten zijn wel altijd schatten van mensen en zijn half nog niet zo gemeen als haar. Dus wie is hier nou het monster ik weet niet wat ik moet zeggen maar zo te horen is zowel een gehandicapt kindje als een gezond kindje slecht af bij haar. Ik zou gewoon de vriendschap verbreken hoor ze interesseert zich niet in jou of je baby dat is geen vriendin maar een egoist.
Jeetje...ik ben ook in ronde 1 zwanger, maar ik wil het super graag hoor! Wat een vreemd mens, ik word zelfs boos als ik het lees! Waar haalt ze het lef vandaan zeg?! Ik kan me voorstellen dat het lang duurt, hoe snel of hoe lang je er ook over doet, maar om nu anderen zo te veroordelen???
Eeehhhh ik had alleen de 1ste pagina gelezen, blader nu door de rest.... Dat mens is gestoord! Ik zou echt niet vriendinnen kunnen zijn met haar, hoe vervelend dat dan ook is...
Ik heb niet alles gelezen maar ik wilde even zeggen dat je zeer terecht boos mag zijn om zulke uitspraken zeker van een vriendin!!!!
Nou dat mens spoort niet:x Die reacties slaan echt helemaal nergens op. Ze zal vast wel gefrustreerd zijn omdat het bij haar niet in 1x is gelukt maar dat is geen excuus voor dit soort zieke uitspraken. WALGELIJK gewoon. Zou ze dit ook gezegd hebben als ze WEL in 1x zwanger geworden zou zijn???
Je bent echt wel terecht boos hoor, hier wordt ik zelf ook heel kwaad om. Wat een domme opmerkingen! Ja als je heel graag een kindje wilt dan is elke maand er 1 teveel, heel begrijpelijk, maar dat geeft je nog niet het recht om dat soort uitspraken te doen. Grrrr ik zou haar wel een trap onder d'r kont willen geven. Zo iemand verdient je vriendschap niet.
Is ze wel helemaal goed bij dr hoofd?? Ik ben dan helemaal verschrikkelijk volgens haar, ons kind is een GEWENST ongelukje..
Daaaaaaaaaag 'vriendin' Dan gun je t een ander gewoon niet hoor... egoistisch. Snel klaar mee zijn, hoe goed je ook met elkaar omging. Dat zou ik wel zijn iig.
Terecht dat je boos bent! dat kun je geen vriendin noemen! Zulke collega's heb ik gehad toen ik van onze 1e kindje ook in de eerste maand zwanger was. Zij zeiden zelfs dat ik waarschijnlijk toch een miskraam zou krijgen door de hormonen van de pil die nog in mijn lijf zaten :x. Ik werk er inmiddels ook niet meer, zal verder niet over de details uitweiden denk dat dat vanzelfsprekend zal zijn Ik zou ook geen tijd en aandacht meer aan haar besteden, een oprechte echte vriendin leeft ten alle tijden met je mee op wat voor manier dan ook.