Ben ik terecht boos/gepikeerd, of stel ik me aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder1987, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    vind het terecht dat je boos bent zeg,, wat een uitspraken die mag wel even leren haar mond te houden..

wij zijn al dikke twee en half jaar bezig en mis gun niemand een kindje en ook niet als het gelijk in ronde 1 2 of 3 is gelukt ,,

denk dat dit jaloezie is wat er uit wordt gevalt en frustraties, maar vind het niet kunnen

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik denk dat die "vriendin" van jou eerst volwassen moet worden voordat ze gaat proberen een kind op de wereld te zetten. Het lijkt wel door een kleuter geschreven, het gaat mijn voorstellingsvermogen te boven dat een normale volwassen vrouw dat soort dingen schrijft (en denkt). ;):$

3. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Een vriendin van mij is al 5 jaar bezig. En het laatste half jaar zijn er in onze vrienden groep 4 baby's geboren, waarvan 1 in de eerste ronde (ik) en 1 onbedoeld.
    Ik kan me zo voorstellen dat zij het hier best moeilijk mee heeft, maar ze leeft enorm met ons mee en wij met haar. Komt enthoussiast op kraamvisite, terwijl dit toch moeilijk voor haar is.
    En die vriendin die ongepland zwanger was, die houd toch echt wel heel erg veel van haar kadootje (zoals ze hem noemt).

Ik vind het geen vriendin als ze zulke uitspraken doet. Voor mij zou het klaar zijn. Ik zit me hier gewoon boos te maken om die grove uitspraken:x

Deel Deze Pagina