Momenteel 9dpo en Dus nog ve te vroeg om te testen.. Maar heb sinds een aantal dagen het gevoel alsof ik een toeschiet reflex heb (bv). Herken dit helemaal niet van de 1e zwangerschap, heb toen nooit iets gevoeld! Zou dit dan hét symptoom zijn? Please say yes
Ben bang dat niemand hier antwoord op kan geven. Alleen een test over een paar dagen kan je duidelijkheid geven... Heel veel succes, en hopelijk een mooie positieve test voor jou
I know 😂 Een test is natuurlijk het enige antwoord. Hoopte op wat antwoorden als: jaaaa dat had ik ook en ik bleek zwanger!! Haha
Ik heb sinds mijn cyclus na de 1ste zwangerschap weer op gang kwam (Dec 2012) elke maand vanaf ei tot menstruatie gevoelige borsten. Dit is per vrouw verschillend, maar het heeft bij mij nog nooit een zwangerschap betekend. Het kan wel, maar een test kan jou het beste uitsluitsel geven! Ik hoop het voor je
Dus eigenlijk wil je dat mensen alleen het antwoord geven dat jij wilt horen? Daar heb je toch niks aan?! Kunnen mensen wel gaan antwoorden jaaaa dat had ik ook, wordt jij nog meer hyper de pyper, en val je straks in een nog grotere teleurstelling als je niet zwanger blijkt te zijn.... Ik snap dat je helemaal enthousiast bent Enzo maar symptomen zijn vaak hormonaal en wij vrouwen zijn niet alleen bij een zwangerschap hormonaal blijf met je beide benen op de grond! En doe een test over een aantal dagen! Succes, en uiteraard hoop ik dat je zwanger bent!
Ik testte zelf op 9 DPO duidelijk positief, geen tuurstreepje. Dus als je twijfelt zou ik er gewoon een testje tegenaan gooien.