Gevoelige borsten..! Tweede zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleur88, 14 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur88

Fleur88 Actief lid

12 dec 2012
    342
    289
    63
    Momenteel 9dpo en Dus nog ve te vroeg om te testen.. Maar heb sinds een aantal dagen het gevoel alsof ik een toeschiet reflex heb (bv). Herken dit helemaal niet van de 1e zwangerschap, heb toen nooit iets gevoeld! Zou dit dan hét symptoom zijn? Please say yes;)

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ben bang dat niemand hier antwoord op kan geven. Alleen een test over een paar dagen kan je duidelijkheid geven... Heel veel succes, en hopelijk een mooie positieve test voor jou

3. Fleur88

Fleur88 Actief lid

12 dec 2012
    342
    289
    63
    I know 😂 Een test is natuurlijk het enige antwoord. Hoopte op wat antwoorden als: jaaaa dat had ik ook en ik bleek zwanger!! Haha ;)

4. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Ik heb sinds mijn cyclus na de 1ste zwangerschap weer op gang kwam (Dec 2012) elke maand vanaf ei tot menstruatie gevoelige borsten.
    Dit is per vrouw verschillend, maar het heeft bij mij nog nooit een zwangerschap betekend.
    Het kan wel, maar een test kan jou het beste uitsluitsel geven!
    Ik hoop het voor je ;)

5. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Dus eigenlijk wil je dat mensen alleen het antwoord geven dat jij wilt horen? Daar heb je toch niks aan?! Kunnen mensen wel gaan antwoorden jaaaa dat had ik ook, wordt jij nog meer hyper de pyper, en val je straks in een nog grotere teleurstelling als je niet zwanger blijkt te zijn....

Ik snap dat je helemaal enthousiast bent Enzo maar symptomen zijn vaak hormonaal en wij vrouwen zijn niet alleen bij een zwangerschap hormonaal ;) blijf met je beide benen op de grond! En doe een test over een aantal dagen! Succes, en uiteraard hoop ik dat je zwanger bent!

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.271
    113
    Ik testte zelf op 9 DPO duidelijk positief, geen tuurstreepje. Dus als je twijfelt zou ik er gewoon een testje tegenaan gooien.

Deel Deze Pagina