Na 19 week misselijk te zijn geweest is het ineens over...maar ik eet echt mega veel ineens Echt veel haha Nu was ik benieuwd! Hoeveel eten jullie zo op een dag?
Ligt eraan! 's Morgens kom cornflakes of havermout en een tas koude magere melk 's Middags 3 sneden brood met beleg Namiddag 1 of 2 mandarijntjes, soms een kop koffie 's Avonds warm eten Laat tussendoortje : Koek, potje platte kaas of pudding,... (Hier zondig ik meestal ) Blikje light frisdrank of een tas warme magere melk Tussendoor probeer ik veel water te drinken Maar ik ben verder dan jou, mijn hongergevoel is fel geminderd aangezien de baby nogal veel plek inneemt.. Vooral van mijn warm eten 's avonds zit ik heel snel vol!
Tussen de 12 en 25 weken ook ontzettend veel honger en bleef ik eten. Momenteel duwt de kleine gigantisch tegen mijn maag dus ben blij als ik al fatsoenlijk kan eten want heb erg snel een vol gevoel en veel maagzuur
Veel te veel, vooral koekjes en cakejes kan ik niet vanaf blijven. Maar als ik teveel eet komt het er standaard ook weer uit: mijn maag kan niet meer veel verdragen
Net avond eten op... Zit op de bank En denk wat ga ik eens eten. Begin met een chocolade koek...die is nu op nu weer zin in hartig. Hahaha.
Ik eet momenteel echt als een nijlpaard... na 2 borden warm eten zit ik aan de chips of koek, gevolgd door een broodje hagelslag.. en vaak savonds laat rond een uur of 11 eet ik zo nog 4 broodjes hagelslag weg
Gisteravond met een rol beschuit en de duopenotti op de bank gezeten.... hmmmmm lekker. en dat van zoet naar hartig herken ik ook haha
Hier ook tot week 19 spuugmisselijk geweest. Sindsdien mega honger! Kon zo smiddags 6 boterhammen op. Helaas een week later kwamen ze er achter dat ik zw-diabetes heb en moet ik een dieet volgen. En koolhydraat-arm eten vult totaal niet. Dus nog altijd continu honger.
Ook hier herkenbaar! Maar omdat ik bij mijn zoontje ruim 20 kilo ben aangekomen wil ik dat deze keer toch echt proberen te voorkomen. Probeer dan ook mijn honger zoveel mogelijk met gezonde dingen te stillen. Dus eet ik rustigen halve of hele pot augurken op heerlijk! Of een groot stuk brie gaat er ook wel in!
Ben blij dat ik niet de enigste ben, sinds enkele weken vreselijke honger, nog maar een half uur gedaan met eten en ik denk al: hmz wat kan ik nu nog eten... Ik probeer het gezond te houden, maar koekjes ships alles gaat er in wat ik tegen kom, haha.
Hier ook veel trek, vooral s avonds.. Ik maak vaak wat meer avondeten, zodat ik later op de avond nog een bord kan nemen. Wat ook helpt is op tijd gaan slapen: als ik tot na elven opblijf dan ga ik gegarandeerd met honger naar bed. Als ik om half elf slaap dan slaap ik gewoon tot de volgende ochtend zonder dat ik merkbaar trek heb Ook wel koekjes hoor, maar die haal ik uit voorzorg weinig in huis. Anders gaat zo'n pak ook gewoon leeg.