Vanmorgen een test gedaan, kv2v5 Geen tweede streep binnen het testvenster, dus wou hem al weggooien. Nu had ik hier op het forum een paar foto's gezien van deze testen, zonder kapje, dus ik dacht... Ach... Laat ik het kapje er ook eens afhalen. En wat zie ik?? Een tweede streep!! Nu dacht ik eerst, hij telt niet, dat zullen alle testen wel hebben... Maar als ik foto's bekijk van andere kv2v5 testen, staat er op die plek geen tweede streep!?! Heeft iemand anders wel eens een tweede streep op deze plek gehad? En zo ja, wat betekende dat? Oh ja, ik ben met mijn nagel een beetje over het teststripje gegaan, vandaar dat er wat beschadigingen in het streepje zitten...
Haha moet wel lachen hoor ik sloop ze dus nooit maar voor jou nu eentje gedaan. Ik ben vandaag begonnen met testen omdat ik het zo vroeg mogelijk wil wel ivm utrogestan. Maar zie hier bij mijn ook streepje buiten de lijn zoals bij jou. Niet meer slopen dus en gewoon van de week een nieuwe doen
Moeten ze ook maar zeggen waar je precies die tweede streep moet zien Volgende keer een dipstick online bestellen, hoef je niets te slopen.
In het venster . Daar horen twee streepjes te verschijnen en niet onder het kapje zelf. Er staat nergens dat je de test moet slopen om het tweede streepje te kunnen zien.
Hhaha ik vind het sowieso apart dat sommigen de test slopen Die zijn volgens mij nóg ongeduldiger dan ikzelf ben hihi Ik heb er niet veel verstand van, maar zo kan je toch helemaal niet bepalen of ie positief is?