Ben ik uberhaupt zwanger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tsarola, 16 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsarola

    Tsarola Lid

    16 okt 2019
    8
    1
    3
    Vrouw
    Oke.. Ik heb vandaag bloed laten prikken waarvan ik morgen de uitslag krijg..

    Ik ben er zelf van overtuigd dat ik niet zwanger kan zijn.. Maar familie denkt er anders over..

    Ja ik heb onbeschermd sex gehad.. Daarna morning afterpil genomen.. Wel is waar pas op de derde dag‍♀️

    Daarna op schema wel een zware menstruatie gehad voor mijn doen.. Daarna maand erop ineens rond mijn eisprong ongesteld en dagen erna nog stevig buikpijn.. Afgelopen 3 weken het volgende... Begon met ziek zijn.. Dokter gaf aan ontsteking van maagdarmkanaal.. Misselijkheid gaat nu redelijk.. Af en toe onvast op de maag maar niet noemswaardig.. Ook kreeg ik ineens puisten (nog nooit gehad!!) nu sinds ruim een week zere borsten begon aan de zijkant en toen alsware bovenop en nu zere tepels.. Moest een sportbeha dragen omdat een gewone te pijnlijk was.. Nu vandaag (weer rond mijn normaal gesproken eisprong) weer een bloeding (na het bloedprikken) gepaard met eigenlijk weinig bloed voor mij doen (vooral redelijk veel met plassen) en heeeeeevige buikpijn en enorm opgeblazen..

    Wat denken jullie? Hormonen in de war door morningafter pil of toch een (gewenst) ongelukje?
     
  2. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Met een test weet je het meteen. Maar als je heftig ongesteld bent geweest en de map hebt genomen denk ik niet dat je zwanger bent.
     
  3. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Waarom niet een test bij de drogist halen? Kost je net zoveel tijd als hier een topic openen en bloed laten prikken bij de huisarts:)
     
    Sado en nizzie86 vinden dit leuk.
  4. Tsarola

    Tsarola Lid

    16 okt 2019
    8
    1
    3
    Vrouw
    Ik heb 2 testen gedaan.. Negatief.. Test streepje deed het wel.. De eerste heb ik meteen de week erna gedaan.. (misschien wat vroeg) en de andere vorige week ook negatief.. Nou kreeg ik te horen dat er testen zijn die juist vroeg of laat testen.. Of dat de waarde in de urine te laag kan zijn om te meten? Ik heb de laatste week al zoveel spook verhalen gehoord dat ik het even niet meer weet..

    Mijn gezonde verstand zegt overigens dat ik helder na moet denken en dat ik niet zwanger ben.. Behalve zere borsten.. Niet altijd stabiel op de maag.. Gevoelig voor geuren.. Puistjes.. Enorme mood swings.. En ineens een hele andere voorkeur in eten met eetbuien is er ook niks aan de hand zou het een gevolg kunnen zijn van de map?
     
  5. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Als je testen negatief zijn dan denk ik niet dat je zwanger bent. Denk eerder dat je hormonen een beetje in de war zijn.
     
    Sado vindt dit leuk.
  6. Tsarola

    Tsarola Lid

    16 okt 2019
    8
    1
    3
    Vrouw
    Ik denk het inderdaad ook.. In combinatie met mijn enorm sterke kinderwens die ik weg gedrukt heb zal mijn lijf wel goed op de kop staan..

    Zouden mensen niet schijnzwanger kunnen zijn? Hahaa
     
  7. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik geloof best dat je jezelf gek kunt maken en bepaalde kwaaltjes in kunt beelden. Gelukkig kun je zodra de bloedtest negatief terugkomt er wel voor 1000% vanuitgaan dat je niet zwanger bent.
     
  8. Tsarola

    Tsarola Lid

    16 okt 2019
    8
    1
    3
    Vrouw
    Helemaal mee eens!
     

Deel Deze Pagina