Jaja,nog een verslaafde........en ik heb t niet makkelijk hier in Australie want dankzij invloed vd Engelsen is het hier nog erger met chocola dan in NL... Vooral de TimTams OMG...!En hagelslag stuurt mijn dealer,eh beste vriendin,op uit NL ; )
So true! En zolang ik niet iemand aanval voor een pak hagelslag is het nog wel maatschappelijk aanvaard Straks voordat ik ga werken even een pitstop maken bij het tankstation. Ik ga denk ik de milka en daim eens testen vandaag *vreest voor grote, grote pukkel deze week*
Ik haal altijd megaveel chocolademuntjes (en bij de kassa zeggen ze nog, ja het schoenzetten komt er zeker weer aan?) en dan zeg ik eerlijk dat het voor mezelf is en dan kijken ze me ongeloofwaardig aan haha. Ik denk dat er hier gemiddeld 1 zakje van die muntjes op een dag door heen gaan..
Dag allemaal, Ik ben rijffel en verslaafd, verslaafd aan chocola Oftewel hoe herkenbaar Die tim tams een keer opgestuurd gekregen van een vriendin die een jaar in australie zat.................. Die zijn oh my god zo goddelijk haha, echt helemaal fantastichgeweldiglekker........