Ben ik vervelend?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veritas87, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Hoi Hoi allen,
    De titel van dit topic klinkt zwaarder dan het is hoor :)
    Ik zal even in het kort uitleggen hoe het zit, ik ben een man die ontzettend graag papa wil worden... zucht ;)

Nu is het zo dat mijn partner en ik samen het besluit hebben genomen er voor te gaan, zij is er 100% zeker van dus dat zit goed. Maar op de een of andere manier sla ikzelf helemaal op hol, in de positieve zin denk ik. Ik zoek alles uit wat maar te maken heeft met zwanger worden, zwanger zijn en wat daarna komt. Ook zit ik alles al uit te zoeken qua baby uitzet.

Daarnaast krijg ik af en toe van mijzelf het gevoel dat ik irritant ben aangezien ik dan vervolgens alles deel met mijn partner, dit vind ik leuk om te doen en ben daarbij zeer enthousiast. Ook krijg ik kriebels als ik kinderen zie op TV of op straat (goeie kriebels), oftewel we kunnen duidelijk spreken van een hele heavy kinderwens.

Dus mijn vraag. Vinden vrouwen het vervelend als hun partner wat op hol slaat/enthousiast is?

Groetjes,
    Veritas

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou nee ik zou het juist heel leuk vinden. Je doet het toch samen? Lekker genieten met zn tweetjes! Succes!:)

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hahaha nee hoor vind ik juist leuk :d ik zou meteen grote glimlach toekijken;)

4. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    nee idd je doet en wilt dit samen. nee gewoon doen zou ik zeggen! het word ook jouw zwangerschap/kindje. probeer er dan net zoveel van te genieten.

5. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Dank voor jullie snelle reacties! :) Goed om te horen ook. Ach, begrijp me niet verkeerd, ik wil gewoon voorkomen dat ik te veel wordt :D

6. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik ben jaloers op je partner! Ik denk dat elke vrouw een moord zou doen voor dit soort enthousiasme van de mannelijke kant! Vooral lekker blijven doen! En als je echt punten wil scoren, vooral goed inlezen in wat het allemaal met haar doet, ook emotioneel. Kan je 's avonds op de bank eens een goed gesprek houden over of ze achter elk dingetje iets zoekt enz ;)

7. angie23

angie23 Niet meer actief

Geweldig dit:D.

Vaak is het toch de vrouw die dat allemaal doet. Ik wou dat mijn man zo was! Ik mag alles met hem delen en hij begrijpt het ook heel goed, maar mijn man zie je niet zo snel op een zwangerschapspagina zitten;).

Groetjes,
    Angie

8. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hahaha ja snap ik , maar het is ook gewoon geweldig een kindje van jullie zelf. en hopelijk mag het snel raak zijn :)

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    veritas.. dus je wilt de waarheid horen;)

nee, ik zou het aandoenelijk vinden. Mits het binnen grenzen blijft;)
    Alleen als het zwanger worden wat langer zou duren zou het even pijnlijk kunnen zijn om al die spulletjes te zien staan..

succes papa2b

10. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Het alles uitzoeken is voornamelijk door mijn drang naar informatie. Als het aan mij ligt mag het meteen deze maand nog raak zijn! Hahaha, ik voel me net een overactieve hond die in zijn mand moet blijven zitten!

Het idee alleen al om papa te worden, zien wat er voortkomt uit mij en mijn partner om het vervolgens op te zien groeien! Wauw!

Zijn er bepaalde boeken en/of artikelen waarvan jullie zeggen: "Die MOET je lezen!"?

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Mijn vriend is ook helemaal enthousiast.

Let wel op (spreek uit ervaring) dat als het zwanger worden langer duurt, je af entoe ook remt in enthousiastme, kan erg frustrerend zijn, want als vrouw voel je allerlei pijntjes en dingetje dn soms is goed momenten er niet veel mee bezig te zijn!!

Maar voor de rest is super leuk!!

Succes beiden!!

12. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Wat ben jij een leuke gozer! ;) over het algemeen zijn er zeer weinig mannen actief hier.
    Heel veel succes en hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling!

13. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Wij hebben gelukkig gezegd, het komt zoals het komt en we laten het gewoon gebeuren. Helaas begrijp ik nu al van mijzelf dat dat vast niet gaat werken hahaha want ik wil/hoop dat het gewoon meteen gaat lukken.

14. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    ik zeg niks lezen en alles op je af laten komen, bij de verloskunige krijg je dan genoeg info! maar als het straks zo ver is koop voor je partner en voor je zelf het boek "oei ik groei" super leuk en informatief boek.
    goed dit is wat wij hebben gedaan de eertse keer! komt goed

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @Veritas, als bevriende stellen van ons zwanger zijn geven wij aan het "help ik hem vrouw zwanger gemaakt" van Kluun en aan haar "Krijg nou tieten" van Claudia de Breij. Dit zijn vooral leuke boeken. En je kunt ze beiden lezen hoor.
    Via een vriendin ben ik getipt op gezond zwanger of zoiets van beatrijs smulders. Zij vond dat tijdens de zwangerschap een erg fijn boek. Alle kwaaltjes stonden erin zei ze.

En ook ik ben jaloers op jouw partner haha. De mijne is ook enthousiast, maar dingen uitzoeken enzo? Oh nee, maar goed dat doet hij met niets hoor haha. Ik ben de regelnicht thuis.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat leuk zeg! een enthousiaste man! Blijf vooral op dit forum zou ik zeggen... we hebben veel te weinig mannen!

17. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Ik denk dat de reden dat hier weinig mannen zijn, voornamelijk te wijten is aan het feit dat mensen van mannen denken dat ze pas het papa gevoel krijgen na de bevalling?

Ik heb er geen moment aan getwijfeld mij hier aan te melden, het kan me niet schelen wat mensen denken. Ik WIL graag papa worden, dus wat een ander denkt interesseert me lekker niks hahaha.

18. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Mag ik trouwens gelijk een aantal vragen afvuren in dit topic? Een aantal dingen die ik niet snap zeg maar.

19. angie23

angie23 Niet meer actief

Die heb ik ook aan mijn man gegeven, natuurlijk eerst zelf even doorgenomen. Ik heb me rot gelachen:D

20. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wou dat mijn man wat meer van jou had haha

Ik zou het niet vervelend vinden dus!

Deel Deze Pagina