Ben ik vervelend?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veritas87, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Wow, dank voor het lijstje! Ik heb ook al een dankje richting jou in mijn weblog gezet hahaha :)

2. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Beste mensen,
    Ik ga offline voor nu, mijn lieverd is zo thuis van der werk en ik ga haar verrassen met lekker toastjes met zalm. Vind ik zelf toevallig ook heel erg lekker hahaha.

Geniet van de avond en weltrusten alvast!

Groetjes,
    Veritas

3. angie23

angie23 Niet meer actief

Ja ik zat het net te lezen:)..
    Wel blijven *adem halen he*

Hahah:D

4. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Goh, 1 enthousiaste vent en meteen een kudde vrouwen erachteraan ;) Zie je maar weer dat mannen met kids scoren :)

Veritas: ben je er wel bewust van dat de dag dat het erom gaat ook veel prestatiedrang met zich mee kan brengen, waardoor je 'm juist niet omhoog kunt krijgen/kunt klaarkomen.
    Mijn man vond het fijner om niet te weten wanneer het er echt om ging, anders kwam hij gewoon niet klaar door de spanningen in zijn lijf.

Ook vind je vriendin het misschien niet leuk om op de meest vruchtbare dag te vrijen, omdat ze gewoon geen zin heeft. Dus zet haar niet teveel onder druk. Een kinderwens bij jullie beiden zegt niet dat je meteen vanaf dag 1 alles uit de kast moet toveren om het zo snel mogelijk te laten slagen!

Als je net gestopt bent met de pil kan je cyclus heel onregelmatig zijn. (Bij mij 42-36-77-raak!) Dus het is niet na 1x menstrueren direct duidelijk. Al hoop ik natuurlijk voor jullie dat er geen ongesteldheid meer komt ;)

Veel plezier met klussen!!

5. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik kan je geruststellen: ik heb thuis een man zitten die net zo goed mee doet.. En ik maar afvragen of dat IK er niet te veel mee bezig ben :). Ik krijg nog wel eens van manlief te horen hoe het zou moeten zijn omdat ie dat online heeft uitgezocht hihi.. Wel schattig :p. Ik vind het zelf wel fijn om de enthousiasme en ook de mindere momenten te kunnen delen. Vooral op de momenten dat het tijd is om te relativeren.

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ZOOO DOE MIJ ZON VENT! hahaha

7. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Hahaha, gelukkig heb ik een fantastische vriendin! :) Ik heb absoluut geen prestatiedrang. Ja ik wil graag papa worden maar ik ben zeker niet van plan om er druk op te zetten :) Maar wel een aantal goeie tips die ik zeker ter harte zal nemen!

Deel Deze Pagina