Vanochtend met mijn zoontje voor controle bij de kinderarts geweest. Hij heeft ver reflux, drinkt slecht en is in de avond zo boos en onrustig! Heb nu naast de nexium ook motilium gekregen. Hij slikt constant zijn voeding weg dus hopelijk wordt dit minder en is hij wat meer tevreden. Nou heeft hij dus ook een piepende ademhaling en een rare plek ik zijn nekje. Hij is sinds zijn geboorte al erg verkouden en de KNO arts heeft geconstateerd dat hij gezwollen amandelen heeft. Door die verkoudheid kan hij dus ook nu die piepende ademhaling hebben. Hij heeft nu een anti allergie neusspray gekregen. Die plek in zijn nek is vuurrood maar was me nooit echt opgevallen omdat hij een ooievaarsbeet heeft. Nu zag ik zaterdag dat er dus schilfers op zaten! Hij heeft op zijn hoofdje al berg wat al een stuk minder wordt en hij had het bij zijn wenkbrouwn. De KA denkt ook aan berg maar worden toch nog door de dermatoloog gezien omdat het ook psoriasis kan zijn. Komt heel weinig voor zei ze wel en omdat hij al berg heeft is de kans groter dat dit het ook is. Meer moeders waarvan de ooievaarsbeet ook vuurrood is? Je krabt de schilfers er namelijk zo vanaf en zijn huidje is er verder niet droog maar zacht. Was wel even een klap in me gezicht dat hij er nu zoveel weer bij heeft dan alleen de ver reflux. Wordt er zo moedeloos van. De oudste is ook nog een ziek en spuugd nog steeds alles eruit dus ik zit er nu wel behoorlijk doorheen.
Och wat sneu... Dat is wel erg veel voor één baby (en mama!). Even een knuffel vanaf hier!! Ik weet niet zoveel over ooievaarsbeten. Hopen dat iemand je kan helpen. Als het wel berg is: veel met olie insmeren en de hoofdhuis dagelijks borstelen met zo'n zacht borsteltje voor baby's kan wel helpen. Veel beterschap voor je kleintjes!