Want mijn handen jeuken enorm om het wel te doen Ik ben nu bijna 3 weken geleden gestopt met de pil en ben nog steeds niet ongesteld geworden.... Ook geen onttrekkingsbloeding gehad. Ik heb echt een stuk of 4 action testen liggen, dus jullie begrijpen wel hoe erg mijn handen jeuken om gewoon ff te testen Maar goed, aan de andere kant heb ik zoiets van ik wacht wel gewoon af.... Voel mij nu sinds gisteren enorm opgeblazen, dus wie weet ben ik morgen wel ongesteld Dus wie praat mij zo'n test wel of niet aan?
Ik zeg niet, je bent pas net gestopt met de pil. Dikke kans dat het echt nog even op zich laat wachten. Buiten dat geven action testen standaard 2 strepen. Dit kan erg verwarrend zijn. Mocht je nou echt 4 + zijn zou ik een testje wagen
Oh? Ik lees vrij veel positieve reviews over de action testen hier op het forum Ik hoop dat ik de drang om te testen kan bedwingen
Heb zelf ook positieve ervaringen hoor! Maar lees ook veel dat er toch duidelijk een tweede streepje is terwijl ze niet zwanger zijn helaas. Uiteraard kan je het gewoon proberen het kost geen drol die testen
Ik heb een hele lading gekregen van een vriendin, dus dan kost het letterlijk geen drol @kiraa: die drang om te testen is erg hoor haha! Van mijn vriend mag ik niet testen, hij zegt dat ik mezelf gek maak met die domme testen om huis (hij heeft een punt natuurlijk....) Ik denk dat ik het toch nog maar even probeer vol te houden om niet te testen nu afwachten hoeveel dagen ik dit volhoud
Haha nou als ik morgen niet vergeet de test te pakken, zal ik een test doen Ik heb er 4... 1 minder is geen ramp haha
Zou gewoon testen, maar houd er rekening me dat je waarschijnlijk echt nog aan het ontpillen ben.. Moeilijk, I know.. Hier afgelopen week ook al 3 actiontesten erdoorheen, alle3 negatief... heb er nu nog 1, maar twijfel wanneer ik deze ga doen...
Ik ken het, dat gevoel. Kon het ook niet laten, en testte 9 dpo al heeeel licht positief! . Heb je wel ovutesten oid gedaan? Weet je of je je eisprong al hebt gehad?
Ik denk dat ik rond de 14de een eisprong heb gevoeld, ik had opeens hele rare steken linksonder. Dit kwam met vlagen Maar aangezien ik nog nooit eerder een eisprong heb gevoeld, twijfel ik hierover. Ovutesten ben ik nog niet aan begonnen, dat vond ik echt te vroeg
Je hebt ook geen onttrekkingsbloeding gehad na de pilstop? Dat is wel raar. Heb je dat wel eens eerder gehad? Ik zou toch even een test doen. Is het een tuurstreepje dan zegt het wellicht niks (ik weet niet hoe betrouwbaar die testen van de action zijn), maar als het een duidelijke 2e streep is is het wel waarschijnlijk dat je zwanger bent.
Ja, dat heb ik toevallig eerder gehad Toen ik de eerste keer met de pil stopte werd ik na 3,5 weken ongesteld. Ook zonder eerst een onttrekkingsbloeding te hebben gehad. Toen was ik ook gelijk om ronde 1 zwanger, dus ergens hoop ik met zoveel geluk te hebben als toen. Ik ben uiteraard vanochtend vergeten te testen dus nu ga ik sparen tot m'n blaas vol is haha
Ik zou er een testje tegenaangooien!.. 1tje meer of minder.. hou je er zoiezo nog 3 over voor de overige dagen toch?? weet je iig waar je aan toe bent Heel veel succes!!
Nou dames, het verlossende antwoord: Omo witte test Ik had ook niet echt anders verwacht, maar hoopte heeeeeel stiekem op een licht streepje. Maar ff weer afwachten