Nou heb net gebeld, dalijk als mn vriend er is naar het ziekenhuis voor een CTG en een onderzoek van een gyneacoloog. Mn vk had gebeld naar het zh, mn verhaal uitgelegd en kan dalijk al terecht. Ik houd jullie op de hoogte!
heel goed dat ze het ff in de gaten houden! kunnen ze meteen ff je baarmoerdermond opmeten! en dan ben jij weer gerust en rust moet je idd houden ik heb mijn vorige zwangerschap voor mezelf verpest door niet rustig te doen en daarrdoor had ik telkens bloedingen! en werd ik telkens opogenomen! dus luisteren naar wat ze zeggen hoor! suc6
Bij mijn eerste bevalling (wel op 40 weken) dachten ze bij mij ook dat mijn vruchtwater gebroken was. Bleek de slijmprop. Had ook witte vlokjes en bruine sliertjes en naderhand zelfs bloedverlies. Bij de 2e had ik al 3 dagen nat ondergoed. Ik dacht: zal mijn slijmprop wel zijn dus niet aan de bel getrokken. Na 3 dagen werd het erger en bleek het dus toch vruchtwater (gestest met varentest en zo'n wattenstaaf). Ik had een hoge scheur waarbij ik steeds kleine beetje verloor. Zeker met jouw moeders geschiedenis zou ik eisen dat ze even met zo'n wattenstaaf kijken, dan weet je het zeker. Merk je niks van, is niet schadelijk en wel belangrijk!
Klinkt bekent. Bleek nierstenen waarschijnlijk. Heb nu omeprazol voor maagzuur omdat andere renners niet mogen bij nierproblemen. Vinden ze niets dan even dit aankaarten? Succes
Meid nog geen zekerheid?! Wel stom hoe ze getest heeft zeg.. Stel idd dat.. Goed dat je zelf toch zo goed alles in de gaten houd en hoop dat er niks aan de hand is!
Ben ik weer. Heb eerst aan de ctg gelegen en die was super! Kindje doet het perfect! Daarna een echo gehad en de welbekende eendebek ( auuww!! ). Er druppelde inderdaad iets, werd meteen getest, maar het is echt urine! (Gelukkig!!). Het blijkt dat de baby laag in de buik zit en de hele tijd op mn blaas hangt zodat deze, door de zwaarte en de grote van de baby, zich zonder medewerking van mij, leeg laat lopen. Doordat hij flink actief is en rake trappe uitdeeld in mn buik schupt ie vanalles naar buiten. Nu is het wel zo dat het in dit geval mijn slijmprop is, maar alles ziet er perfect uit en ze stelde me gerust door te zeggen dat het niks wil zeggen. Het ziet er ook niet naar uit dat mijn bevalling gaat beginnen, gelukkig!! Wel moet ik veel rust houden ivm met mijn harde buiken en sta ik vanaf nu onder controle in zh! Ik moet elke week langskomen om te kijken hoe we ervoor staan en bij elke twijfel gelijk rechtstraaks het zh bellen. Ik ben helemaal gerustgesteld en ik hou het goed in de gaten! Ik wil iedereen bedanken voor het advies toch te bellen, ben er nu gerust op! Dank je wel meiden!
Zo pfieuw nou meid ben blij voor je, nu kan je gelukkig geruster verder met je zwangerschap jeetje zeg dat geschrik en spanning ook allemaal jakkie, Neem je rust! Groetjes Laura
Gelukkig.hoor! Wat een opluchting voor je! Hopen dat de kleine abel anders gaat liggen en niet meer op je blaas! En fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Zo hoort het vind ik!