ik vraag me af ik heb de volgende sympthomen hooft pijn misselijk lage rug pijn krampen in de buik moeilijk naar de wc kan ik zwanger zijn ik ben een paar keer de pil vergeten ik hoop het niet want ik gan net 2 maand met mijn vriend maar is het mogelijk graag jullie reactie
Oeps.. Dat zijn juist de weken waarin je de pil NIET mag vergeten. Dan wordt ie onbetrouwbaar. Als je in de 2e week een pil vergeet i het niet zo erg. Ben je al overtijd? Anders zou ik een testje wagen! Succes! liefs emma
en als ik zo'n test doe wat voor een test kan ik dan het beste nemen ik kan niet naar een huisarts voor een bloedtest ben allergiesh voor naalden
maar als ie nou wel positief is weet ik niet wat ik moet doen ik zal noot abortus plegen das 1 ding wat zeker is maar zal niet weten hoe ik het mijn vriend zal moeten vertellen o ja en heb nu ook pijnlijke tepels als ik ze aanraak
Meid, eerst maar eens testen voordat je verder gaat nadenken over hoe en wat. Misschien maak je je druk om niets. Als je je gaat focussen op allerlei kwaaltjes die op zwangerschap zouden kunnen wijzen, wordt je helemaal gek. Gewoon even testen, dan weet je het. Succes!
Idd, gewoon even een testje doen. En ja, ik had ook pijn aan m'n tepels en borsten, buikkrampen, beetje bloedverlies (waarvan ik d8 dat ik ongesteld zou worden, maar niet dus) Toen heb ik voor de zekerheid ook maar eens een testje gedaan, maar bij mij kwam er heel erg duidelijk uit dat ik zwanger was. En de symptonen zijn bij iedereen weer anders denk ik.
gewoon even afwachten. kan gebeuren dat je laat bent met je onesteld. heb zelf ook gehad dat te laat was geworden. ben je over paar weken niet doe dan nog een test. of ga mee naar je huisarst.
nee ben niet doorgegaan met de pil ik heb zoiets van als ik evt wel zwanger ben is dat slecht voor het kind