Meer dan 10 kg afvallen (wie doet er mee)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Mama101, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama101

Mama101 Lid

16 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie wil er ook van die zwangerschapskilo's af?? IK wel!!
    Ben in juni bevallen en moet nog meer dan 10 kg afvallen.

Ik start volgende week.

2. Vlinder249

Vlinder249 Actief lid

15 apr 2011
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik doe mee...
    Ben 20 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap, daar zijn er nu 13 vanaf maar heb er het liefst nu nog 20 af, maarja ik denk per 5 anders is de weg zo lang.

Ben in mei bevallen!

3. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe mee! Wil nog 12 kilo kwijt.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik doe ook mee! ik ben 20kg aangekomen en er 14 kwijt maar ik wil er nog 16 kwijt. Wij gaan vrijdag wel op vakantie maar ik kan wel reageren via mobiel

5. Anice

Anice Niet meer actief

Jaaa, ik doe ook mee. Heb ik Mei al een poging gedaan om te beginnen maar is helaas niets van terecht gekomen :(. Ik moet er minstens 10 kilo van af. Woog voor de zwangerschap 58 en zit nu nog steeds op 66 kilo (ben maar 1.57) Ben al half maart bevallen dus moet er echt serieus aan werken. Zoooo frustrerend aangezien ik van lekker eten houd.

6. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe mee! Wil er nog zeker 10 kwijt

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ik doe mee, ben ook in juni bevallen! Wil nog 10kilo kwijt en ben een vreselijke snoepkont!!! ben toevallig vandaag al begonnen!

8. Vlinder249

Vlinder249 Actief lid

15 apr 2011
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou genoeg dus die er graag wat vanaf willen hebben!

Misschien leuk om een lijstje/overzichtje te maken met wie er hoeveel af wil hebben? Is er iemand creatief genoeg om dat te doen?? :D haha

Ik moet ook echt weer wennen, die 20 kilo tijdens me zwangerschap zijn voor de helft echt mn eigen schuld geweest, heb het ervan genomen om het zo maar te zeggen.

9. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik doe ook mee! Ik ben begin mei bevallen van een prachtig mannetje en het wil nog niet erg lukken om af te vallen. Ik moet zeker 10 kilo kwijt, het liefst nog meer.

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ha meiden,

Ik ben niet net bevallen, dat is al even geleden, maar ik wil wel heel graag minstens 10 kilo afvallen...

We hebben 8 juli de pil de deur gewezen om voor een brusje te gaan en voor het zover is wil ik proberen alvast zoveel mogelijk kwijt te raken!

Als ik zwanger ben zal ik natuurlijk moeten stoppen, maar ik ben mijn lijf nu gewoon zo ontzettend beu; er moet nu echt eens iets gaan gebeuren...

Ik weeg nu ongeveer 88 kilo en ben 1.73 cm lang.

Voor iedereen; heel veel succes!!

11. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jen, Wat leuk om voor een brusje te gaan! Ik ben mijn lijf ook goed beu, alleen is het afvallen zo moeilijk. Ik hoop dat het op deze manier beter gaat!

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ik vind het ook verrekte moeilijk; mijn doorzettingsvermogen bij dieeten en stoppen met roken (dat wil ik ook nog doen voor ik zwanger ben...;)) dat zijn echt 2 nekkebrekers voor mij...:(

13. Vlinder249

Vlinder249 Actief lid

15 apr 2011
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jen
    Ik herken het wel.. Heb me ook voorgenomen dat als ik ooit voor een tweede ga ik toch wel eerst wat wil afvallen.

Ik ben toen goed afgevallen een paar jaar geleden en vlak voor ik zwanger werd was ik alweer veel zwaarder en toen de zwangerschap ook erbij...

Baal nu soms dat ik nu voor me gevoel zo'n lange weg te gaan heb, maarja daarom probeer ik maar per 5 kilo te denken en niet gelijk per 20

14. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik moet ook meer dan 10 kilo kwijt, was voor de zwangerschap goed opweg, voor ons trouwen, maar zelfs toen was ik nog niet tevreden en toen raakte ik zwanger. Ik ben echt vreselijk aangekomen tijdens de zwangerschap, ondanks een dieet ivm zw suiker.

Ik ga volgende week of de week erna naar de weightwatchers, mijn halve familie is vorig jaar daarme gestart en dat gaat echt vreselijk goed. Ik ben nou het dikkertje :cool:

Ik ben overigens in Maart al bevallen en ondertussen zo'n 12 kilo kwijt geraakt, maar er moet nog veeeeeeel meer af!

Ik heb overigens ook zumba voor de wii aangeschaft, alleen ligt het nog in de kast :)

15. Mama101

Mama101 Lid

16 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ een lijstje > dat lijkt me een goed idee. Ik zal hieronder een opzetje maken en dan kan iedereen dat gewoon overnemen en aanvullen?
    Om ieder in z'n waarde te laten lijkt het mij leuker om bij te houden hoeveel je af wilt vallen en niet hoe zwaar je nu bent oid. Dat mag je dan voor jezelf houden. Als je natuurlijk heel trots bent op het gewicht dat je na het afvallen hebt bereikt mag je dat natuurlijk wel met ons delen, maar niets moet :)

Wij kunnen het! Het afval lijstje:

Naam - Hoeveel wil je afvallen? - Resultaat week 1
    Mama101 - 13 kg (starten op 25/7)

16. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey!

Ik ben nu twee en een halve week bezig met afvallen. Voor mijn tweede zwangerschap was ik ook al 16 kilo afgevallen mbv een dietiste. Toen raakte ik onverwacht zwanger en ik moet nu wel tien kilo kwijt weer.
    Voor de zwangerschap woog ik 66 en ik kwam 16kg bij.

Twee en een halve week geleden woog ik 78kilo bij 1.65. Heb me nog niet gewogen want ik heb geen weegschaal. Ik weeg me als ik bij mijn vader op visite ga. Weet iemand nog een leuke ticker voor het afvallen?

Denk dat ik nu al wel een kilo of 2 kwijt ben hoor.

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hoe werkt het met het lijstje? Houd mama101 dat bij of neemt iedereen het over en zet zichzelf erbij?

Wat doen jullie om af te vallen? Ik volg mijn dieetadvies van de dietiste en ik sport nu 2x per week (banen trekken en lopen).

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw

Stampertje23 - 10kg (gestart op 20/7)

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Met elkaar moet het ons lukken toch :D!!!

@Deelight, ik ga afvallen door weer te gaan sporten, minstens 2x in de week en door de weeks niet meer snoepen!! De bevalling is nu 6weken terug dus ga zaterdag starten met sporten! Heb ook een Wii fit, maar gebruik hem nooit, misschien ook nog een idee jah! :D..

20. Vlinder249

Vlinder249 Actief lid

15 apr 2011
    167
    0
    0
    NULL
    NULL

Stampertje23 - 10kg (gestart op 20/7)