Nou dit zijn testen van zwanger&kids die ken ik dus verder niet qua gevoeligheid... En verder heb ik mijn kaartje een beetje gesaboteerd want ben pas begonnen met tempen op cd 15 omdat ik daarvoor iedere keer op dag 16 mijn ei had. Maar mijn temp was ineens hoog op dag 16 dus ben wat extra temps gaan invullen en toen kwam mijn kruis op dag 14 dus het zou ook zomaar kunnen dat ik vandaag op NOD zit... Als mijn ei wel op dag 16 was...
Bedankt meiden voor de reacties, kon het niet laten ook een digi te doen! *edit: nu kan ik mijn dokters afspraak afbellen voor straks om de mmm in te gaan!!*
Thanks meiden!! Ik heb besloten dat ik toch nog wel naar de HA ga, alleen dan krijgt de afspraak een andere wending Ik heb namelijk een heel kleine ienieminie beetje bruin slijm gehad afgelopen 2 dagen. Dus ging er eigenlijk vanuit dat ik ongi ging worden... Maar om niet voor schut te staan bij de HA toch nog maar even getest, nou ja ik was super verbaast toen die digi met een seconde of 40 zei zwanger!!! Had er helemaal geen vertrouwen meer in... Maar nu ga ik dus vragen om een vroege echo, ivm mijn verleden!