Test van vandaag is inderdaad donkerder !!! Mooi hoor !!! Goed teken. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe !
Hoi lady's, Ik kon het niet laten om kv testjes te kopen om het verschil te zien in gevoeligheid!! Het is echt wen groot verschil met zwanger&kids testen!! Even een uitleg bij de foto. Bovenste gisterochtend, die daaronder vanochtend, daarnaast van net, en daaronder de kv test van net zelfde urine als die daarboven)
Ja echt een verschil!! Ik had op 13 dpo een licht streepje op de Kv2v5 test en deed met 2e urine 2 dipsticks (extragevoelige) van zwanger & kids, nou kreeg zo'n licht streepje dat je m amper zag. Dus die van kruidvat zijn inderdaad de beste qua gevoeligheid. Gelukkig daarna ook digitale van clearblue gedaan die zwanger aangaven. En ook met 5 weken een knaller van Kruidvat gehad. Dus dat zit wel goed hihi. Fijn dat je al zo vroeg een echo krijgt.
Mijn hcg stijgt niet traag hoor... Deze testen hebben gewoon veel hcg nidig mijn kv test op 17 dpo was knalpositief!! En mijn CB digi kloppen ook precies... Maar ik hoop voor jou op snel op een plakbeeb!