Hi mommie’s, Ben ik weer.. jullie zullen zo onderhand wel moe van me worden Ik heb vandaag op 10dpo de predictor express gedaan, vrijwel meteen een lichte tweede streep.. hij is nog licht maar staat er zeker! Wat is jullie ervaring met deze testen.. daar ben ik enorm benieuwd naar!! Ik zal zo even een foto bijvoegen ☺️ Liefs xx
De kwaliteit is echt onwijs slecht zie ik.. Hoop dat jullie het zien, Hij is nog licht hoor.. maar ik hoef niet te turen in het echt
Misschien nog een foto maken? Ik zie hem helaas ook niet.. Wat ik wel kan zeggen is dat de predictor zeker te vertrouwen is en als je een tweede streepje hebt, je er vanuit kunt gaan dat dit niet vals is...
Bedankt voor de reacties! Ik zie hem zelf op de foto ook niet, Daar in tegen in het echt gelukkig wel.. gister bleef de test Omo wit, dus heb goede hoop! Vanmiddag maar even nieuwe kopen
Ik zie hem op de foto ook niet, maar vind het ook geen duidelijke foto’s. Ik heb wel al een paar keer een vaag lijntje gehad met predictor en dit bleek niets.. Ik hoop dat het natuurlijk donkerder wordt! Ik krijg graag morgenochtend weer
Ik zie hem ook niet. Waarom maak je geen foto met de test gewoon horizontaal? Waarom zou je bedenken: ik leg de test helemaal schuin onderin een hoekje zodat iedereen die wil turen zich een nekhernia moet draaien? #justasking
Ik had hem even moeten draaien voor ik hem plaatste, Maargoed ik heb er nog een.. Erg vervelend dat hij zo slecht op de foto komt
Ik lijk wel iets te zien, maar ik weet het niet zo goed. Wel weet ik dat deze goed betrouwbaar zijn!! Ben benieuwd naar je volgende test!