is dit nou een streepje of weer een vals/indroog streepje die ik vaker plas? Ben vandaag 10dpo. Bedankt voor het (weer) meekijken dames!
Ja hij was er ook binnen 5 minuten. Tijdens het doorlopen zag ik niks, 4 minuten weg gelegd en toen stond deze er..
Word ook steeds nog wat duidelijker geloof ik? Het is ook zo raar.. Ik had niet gedacht zwanger te zijn. Mijn vriend droomde gister avond dat zijn oma afscheid kwam nemen en over hem zal waken en dat hij dit jaar een jongetje zou verwachten. Een uur later werden we gebeld en is ze overleden. Zou toch wel heel bijzonder zijn..
Wouw kippenvel.. Zou inderdaad heel bijzonder zijn. Hij lijkt wel licht positief wat goed kan kloppen bij 10dpo. Over 2 dagen weer testen en hopen Dat hij oploopt. Ziet er veelbelovend uit.
Gecondoleerd. Ik zie zeker een duidelijk streepje en als ik het me goed herinner een stuk duidelijker als vorige x.
Gecondoleerd! Heel bijzonder zou het zijn. Persoonlijk vind ik de test er wel mooi uit zien. Hopelijk loopt hij op
Bedankt lieve dames! Heel bijzonder en apart.. Wij hopen ook dat de testen mooi op gaan lopen. Zo duidelijk heb ik ze nog niet gehad in ieder geval.. Ik test van de week nog een keer. Heb ook nog een clear blue met zwanger/niet zwanger zonder indicator en vraag me af wanneer deze zou kunnen. Ook slik ik tarwekiemolie, vitamine D, foliumzuur en visolie. Kan ik dit nu gewoon door gebruiken (bang dat er anders toch iets mis kan gaan..) Nogmaals enorm bedankt!
Vind deze al best duidelijk. Die zonder indocator heeft meer hcg nodig , dus zal daar nog even mee wachten
Hey braam,ziet er goed uit!Ik heb hem id ook nog niet zo duidelijk bij je gezien hoop dat ze mooi gaan oplopen Veel sterkte met het verlies zou wel heel bijzonder zijn als de droom uit komt.
Kippenvel bij het lezen van je verhaal Heel heftig en ook heel bijzonder Ik zie duidelijk een streepje Ik duim voor je dat hij op gaat lopen Gecondoleerd