Vandaag een testje gedaan en zie zelf een streepje hopelijk jullie het ook, zal wel een Tuur streepje zijn. Mochten jullie het zien is deze roze of grijs?? Heeft het zin morgen weer te testen of beter pas weer zaterdag?
Ik zie wat in de verte! Wel een dun streepje. Maar je zit pas op 11 dpo. Spannend! p.s. testen openbreken maakt het niet duidelijker hoor!
Wat grappig dat je je test opengebroken heb hihihi,ik zie een heel licht schaduwstreepje wat spannend zeg!!!!! Hoop dat hij morgen duidelijker is,we lopen een beetje samen. Zit vandaag 13 dpo en ik heb vanochtend negatief getest. Te hopen dat we morgen samen een positieve test hebben hihihi ☺️☺️☺️
Wat spannend he!! Maar als jij morgen ook weer test, ga ik ook testen. Kan me denk ik zowiezo niet inhouden😁
Neeeee ik ook niet ben al 4 dagen aan het testen. Hoop het zo zou ons eerste wondertje worden zijn al 8 jaar bezig ook al in het ziekenhuis icsi gehad maar wilde allemaal niet zo zijn. Nu als laatste verdergaan met ovulatie testen,echt spannend morgen!!! Hoop het zo voor je meid,😘