Wauw braam!! Allereerst gecondoleerd met het verlies en wat ontzettend bijzonder en mooi dat je zwanger bent. Ik hoop dat alles goed mag gaan, het is je gegunt!! Alvast gefeliciteers en geniet ervan samen
Heel erg bedankt! Heb zelf nergens last van behalve steekjes in mijn buik af en toe.. Voel me helemaal niet zwanger en kan het daardoor ook niet echt geloven! Het is zo onwerkelijk..
Voelde ik mezelf ook niet. Tot ik met 7 weken begon te braken en dit nog steeds doe. Juich niet te vroeg lol.
Haha.. Hopelijk wordt dat me bespaard. Alleen lijkt het me ook wel erg 'fijn' op een rare manier om dan toch iets te voelen of misselijk te zijn. Maar die gedachte zal wel snel vervagen als het ook echt zo is haha
@ongeduldige lief dat je dat vraagt! Het gaat super, nog steeds moeilijk voor te stellen en echt ontzettend moe. Vandaag crematie gehad dus ook drukke dag.. Hoe is het bij jou? Heb je veel kwaaltjes?
Ow ik lees nu pas van het overlijden van je oma. Gecondoleerd! Wel heel bijzonder die droom van je vriend!
Fijn dat het goed met je gaat! Was even benieuwd. Die moeheid had ik echt 3 maanden,had nog nooit zoveel geslapen in mijn leven haha. De crematie is wat minder knuffel. Hier gaat het goed hoor dank je vandaag 19 weekjes en nog steeds onvoorstelbaar haha. Volgende week maandag de 20 weken echo en denk dat ik dan pas kan genieten Kwaaltjes vallen opzich wel mee,beetje last van mijn rug en dikke enkels haha maja alles voor het kleintje Nou meid probeer lekker te genieten! Dikke knuffel