Echt mijn man is een schat van een vent, maar af en toe!:x Hij is al in geen weken een dag thuis geweest. Zo vandaag ook niet. Hij heeft een soort van sportdag met allemaal co's. Natuurlijk harstikke gezellig voor hem! Maar nu komt het, hij had gezegd alleen aan het ochtend en avond programma mee te doen zodat hij de middag voor ons had. Denk je dat ie thuis is? Om half 2 belde ik hem, toen was hij mee gaan lunchen maar daarna kwam hij toch echt naar huis! Half 4 nog niks dus ik bel weer om te zeggen dat ik er op uit ga met de kinderen. Hij zegt "nee wacht even op mij, ik kom eraan ik wou even een potje volleybal afmaken". Nu is het inmiddels half 6 en ik neem aan dat hij niet meer komt, kan hem niet meer bereiken want zijn telefoon is ook leeg. Ik baal, ik kan mij gewoon niet herineren dat hij eens een normale dag thuis is geweest. De kids wachten al de hele dag op hem. De jongste heeft zelfs al een paar keer gehuild omdat papa er nog niet is. En natuurlijk vond ie het ook nodig om een dienst voor morgen aan te nemen in het ziekenhuis. Op zulke momenten vraag ik mij echt af waarom ik een relatie met een man heb die er toch nooit is!
Wat vervelend voor jou en sneu voor je kindjes. Misschien toch maar eens een goed gesprek voeren met je man? Als je dit niet uitspreekt, worden de irritaties alleen maar groter...
Nou, dat zou ik ook echt niet leuk vinden. Hij laat je gewoon vier uur wachten en waarschijnlijk komt hij helemaal niet thuis?? Dan zou ik echt behoorlijk boos zijn hoor. Een goed gesprek lijkt me inderdaad wel op zijn plaats hier...
Ik ga het ook zeker zeggen, hier komt hij ook absoluut niet mee weg. Dat hij het druk heeft met werken begrijp ik heel goed. Hij moet zich nu bewijzen om te laten zien dat hij een opleidingsplek waard is. Ik begrijp dan ook dat het dan ook heerlijk voor hem is dat hij zich dan even doormiddel van zo'n uitje kan ontspannen. Maar wanneer hij mij en de kinderen iets beloofd moet hij dit gewoon nakomen. Hoe gezellig het ook is. En dat hij mij nu gewoon niet even belt vind ik onacceptabel. Zijn telefoon is misschien wel leeg, maar zijn vrienden hebben er altijd nog 1 en hij weet mijn nummer uit zijn hoofd.
Oef, hier zou ik ook écht niet blij mee zijn. Sowieso dat hij jullie al weinig ziet, en dan ook niet eens zijn belofte nakomen. Erg sneu voor jou en de kids. Hoe leg je dat uit? Papa vindt het sporten leuker dan jullie? Hmmzzz, nee, dat zou hier niet geaccepteerd worden.
ik was na een uurtje weggegaan sorry dan ma ik heb dan liever met mn kids een leuke middag dan zitten te wachten op mn vent. we hebben hier de duidelijke afspraak dat er op tijd gebeld word zo niet ga ik gewoon weg of eten. in t begin van onze relatie deed vriendlief dit ook welleens en dan kregen we de grootste ruzies tegenwoordig dus de afspraak om op tijd te bellen zo niet of geen reacties dan ga ik ook weg of verder met mn ding te doen heel simpel... ik zou hier ook echt duidelijke afspraken over maken hij heeft ook wat verantwoording tegen over zijn kids. ik had hier zoals al aangegeven flink bomnje om gemaakt kan een hoop hebben maar dat nou net niet afspraken zijn afspraken heel simpel.. gr gemma
Nee hij heeft niks laten horen. Ik bereik nu dus ook echt bijna mijn kookpunt! Heb er gelukkig nog wel een leuke middag met de kids van gemaakt en zitten nu op de bank gezellig een film te kijken.Ze zijn beide de afspraak met papa weer helemaal vergeten. Straks gaan we lekker op bed en gooi ik zijn dekens op de bank, mag hij daar voorlopig een paar nachten slapen.
hij is al in geen weken een dag thuis geweest? weet je zeker dat hij niet vreemd gaat? Ook meteen een mooi excuus 'ik ga meteen douchen want ik heb gezweet bij sporten'.
Pff, kan het me heel goed voorstellen meid! Lekker op de bank laten slapen en laat hem maar weer eens moeite doen voor jullie
Met in weken geen dag bedoel ik een hele dag Nee ik weet wel zeker dat hij niet vreemd gaat. Heb helaas een relatie met een enorme workaholic . Daarnaast bezoek ik hem geregeld onverwachts in het ziekenhuis met de kids als hij aan het werk is.
Weet je wat me nog het meest kwaad maakt is dat we het er nog van de week over hadden. Dat ik het best wel moeilijk vind dat hij zoveel werkt, maar heel goed begrijp dat hij graag een goede indruk wil maken omdat hij met dé man werkt die over de opleidingsplaats gaat. Daarnaast is het iets waaraan ik moet wennen, omdat dit de komende jaren zo blijft. Hij zei toen nog dat het daarom ook voor hem erg belangrijk is dat hij in zijn vrije uren quality time heeft met zijn gezin. En wat flikt ie me nu? Waarschijnlijk zit hij met zijn oud studie genoten gezellig aan de bier oude verhalen op te halen!
mm ik had dit echt niet tof gevonden. en hem dan ook duidelijk gemaakt dat er een gezin thuis zit en een vrouw die graag wil weten waar ze aan toe is. En hem misschien nog eens vertellen dat je graag ook eens een dag met hem en jullie kids wil. en desnoods (indien mogelijk) een dag plannen waarin iedereen gewoon lekekr thuis is en geen afspraken heeft.
ARGH! Daar zou ik ook echt niet blij van worden...en da's nogal een understatement. Dat hij zoveel werkt om straks een opleidingsplek (voor chirurg oid toch?) te bemachtigen kan ik helemaal begrijpen. Maar dan gewoon niet komen als je hebt toegezegd iets met je gezin te gaan doen?! Nou, dan zouden de rapen gaar zijn hoor hier in huis :x!
Dat zou hier onacceptabel zijn.. Niet leuk voor jou en je kindjes ik had zn matras in de schuur gelegd!
Amethist inderdaad dat begrijp ik ook volkomen, ik heb er zelfs respect voor hoe hard hij werkt om zijn droom waar te maken en ik steun hem daar ook 100% in. Echt mijn hart gaat tekeer zo boos ben ik! Volgens mij kan ik de eerste paar uur beter niks tegen hem zeggen als ik hem zie, en heeft hij het geluk dat ie morgen dienst heeft anders had ie een helse vaderdag gehad .
Heb geen schuur wel een kelder, kan de deur wel van binnen op slot draaien met een briefje op de voordeur dat zijn slaapplek daar voorlopig is? Sorry moet mezelf echt een beetje opvrolijken want wil niet door die lapzwans nu depressief op de bank zitten.
Ja doe maar! Ik zou er dan ook gewoon een volleybal bij leggen zodat ie daar s'nachts mee kan knuffelen..