NOD positieve ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door halfbloed, 9 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. halfbloed

halfbloed Lid

29 okt 2014
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    Goedenavond!

Ik heb even een vraagje. Vandaag is mijn nod, maar er is niks gekomen. Ik heb al een paar dagen een weeïg gevoel en futloos. Heb vanavond een ovulatietest gedaan en die is volgens mij positief? Ik weet dat het geen zwangerschapstest is, maar heb op het moment niks anders. Zou ik zwanger kunnen zijn?

Ik zou graag ervaringen ervan willen horen!

Alvast bedankt voor de reactie!

Bijgevoegde bestanden:

2. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Dat zou zeker kunnen! Ik had ook een positieve ovutest toen ik zwanger was, een paar dagen voor NOD. Morgen even met een zwangerschapstest, dan weet je het pas echt :)

3. halfbloed

halfbloed Lid

29 okt 2014
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie! Had je toen ook gelijk een zwangerschapstest gedaan of daarmee gewacht tot je nod?

4. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Gelijk de volgende morgen een zw.test gehaald en die was positief. Als ik zie hoe donker jouw teststreep is op je ovutest, denk ik dat je vandaag al een positieve zw.test kan verwachten. Heb je er nog 1 liggen? Spannend!!

5. halfbloed

halfbloed Lid

29 okt 2014
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nee! Ik heb nu geen zwangerschapstest helaas! Vind het nu ook wel heel erg spannend te vinden zeg ! Morgen gelijk een echt test halen. Ben heel erg benieuwd! Hoop het zo!!!

6. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.021
    1.027
    113
    Als je er zeker van bent dat je eisprong al geweest is acht ik de kans groot dat je zwanger bent! Hier ook een positieve ovulatietest vlak voor NOD en bleek ook zwanger. Morgen dus meteen testen!! :)

7. halfbloed

halfbloed Lid

29 okt 2014
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb net een clear bleu digitale zwangerschapstest gedaan, maar die geeft aan: niet zwanger ....

8. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Is er een Kruidvat in de buurt, dan zou ik die van 2v5 even halen die hebben veel minder hcg nodig dan die i
    Digitale van cb

9. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Had ik vorige week ook. Ovulatietest was 2 dagen voor nod heel positief. Toen snel kruidvad 2v5 gedaan en die was ook positief!

Volgens mij hebben die cb testen meer hcg nodig! Naar de kruidvad nou ik zeggen! Succes!

10. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Wat een domper... Maar inderdaad even een kv2v5 halen. Als die ook negatief is zit er een heeeel laat ei aan te komen. Maar ik ga uit van goed nieuws!

11. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    CB Digital idd niet zo gevoelig! Kruidvat 2v5 vind ik zelf ook erg goed en anders een CB met indicator maar is best duur...dus hup hup naar de kruidvat ;)

Ben benieuwd zeg!

12. halfbloed

halfbloed Lid

29 okt 2014
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    Super bedankt voor alle reacties! Dat geeft mij toch weer een beetje moed ....:) anders wacht ik nog even 2 dagen ofzo, om meer teleurstelling te voorkomen. Ben nog steeds niet ongesteld! Ik hoop het zo!

13. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.021
    1.027
    113
    Ik weet dat een ovulatietest geen zwangerschapstest is, maar heb je vandaag toevallig toch nog stiekem een ovulatietest gedaan? Als die nu weer licht is weet je dat het toch je eisprong was...

14. halfbloed

halfbloed Lid

29 okt 2014
    19
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja, heb ik gisteravond nog even gedaan en die is net zo positief!

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Weet je zeker dat je eisprong al geweest is??

Deel Deze Pagina