Ah gadsie Jane... dat meen je niet! Wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte meis! Dikke digi knuf!! Xxx
Wat vreselijk voor je lieverd... Wat vind ik dit erg ik hoopte zo op goed nieuws.. Je bent vast helemaal gebroken.. Heel erg veel sterkte en kracht voor jullie beide.. Heel veel liefs.. En heel veel sterkte morgen.
Oh nee meis. Als stille meelezer super blij voor je toen je die dikke vette positieve test had en nu dit. Heel veel sterkte, gun jezelf de tijd om dit te verwerken. Sterkte meis!
Jeetje nee wat vreselijk voor je! Ik vind het ongelofelijk k*t voor je, wat oneerlijk zeg. Heel veel sterkte.
Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Vreselijk dit! Vooral omdat de kans op een tweede kindje jou nu voorgoed ontnomen wordt. Heel veel sterkte!
Ik ben thuis. Was 1 grote puinhoop van binnen eierstok en eileider zaten helemaal verkleefd aan mijn darm. Eileider, eierstok en stukje darm verwijderd. Nu herstellen en dan gaan beraden of we toch nog een ivf poging gaan doen.
Wow Jane, wat heftig !! Heel veel sterkte en wens je een spoeder herstel toe!! doe maar rustig de komende tijd! Hoop van harte dat jullie alsnog snel een nieuw wondertje in jullie armen mogen sluiten!! Digi knuffel!