Gisteravond zat ik op de bank en had ik plotseling hele hevige buikkrampen, zulke krampen wat je ook wel voelt bij de menstruatie maar dan nog iets erger. Mijn nod is 10 januari, maar tot op heden nog niks. Gisteravond na die kramp ontdekte ik wel dat ik veel slijm had (doorzichtige draden met een beetje wit erdoorheen). Kan zoiets te maken hebben met een innesteling? Ik neem aan dat dat niet mijn ovulatie was. Mijn laatste ongesteldheid was 10 dec. en ik ben het toch wel vrij regelmatig. Iemand enig idee wat dit was?
het enige wat ik me kan bedenken omdat je zegt dat je doorzichtige draden met wit slijm hebt is toch je ovulatie ...anders zou ik het echt niet weten ik had zelf ook de laatste ronde weer een latere ovulatie terwijl ik er eerst ook vanuit was gegaan dat ik hem eerder gehad zou hebben ...maarja je lichaam doet soms echt raar ...
Hi meid, Ik zou het ook niet echt weten eerlijk gezegt.. ik heb hier ook wel last en mijn laatste ongi was eind november.. ongesteldheid zet niet door.. heel erg vreemd..
het kán wel, maar je nod is op 10 jan.. ik zou als ik jou was even afwachten tot die datum.. en daarna kan je testen?
hey meis kan je niet veel helpen het enige is ik heb ook min nod op 10 jan heb net als jij vreemde dingen dus ik duim voor ons beide
@ Bolly, en? Hoe staat het er voor bij jou? Ik ben nog niet ongesteld geworden. Heb het idee dat ik vaak moet plassen de laatste dagen. Dus ben benieuwd.
't Is weer even spannend hiero. Want 10 januari was mijn nod. En tot op heden nog niks. Maarja.... het kan natuurlijk best zijn dat de reden dat ik dit topic schreef, toch mijn ovulatie was, en ik tóch één deze dagen ongesteld ga worden. Voel iig geen tekenen van een eventuele zwangerschap. Maarja.... het kan wel natuurlijk.... dus we wachten weer ff af. Wilde ik ff vertellen.