hoewel het noë / zoë topic nog hoog staat... Is Noë inmiddels afgevallen... Dus we zijn weer aan de slag geweest met nieuwe opties te verzinnen... 1 naam vinden we beiden -tot nog toe- wel oke... maar eigenlijk vinden we andere opties van onszelf leuker . En helaas komen die niet overeen. Dus nog een poll - wat vinden jullie leuk en passen bij Fae ?
mooi ook, die had ik er nog best bij kunnen zetten ja... vergeten . Ik krijg de poll niet meer gewijzigd helaas. Ik ga hem nog wel even op onze lijstjes zetten.
Ee-lin (geen idee of het de bedoeling is). Vind deze naam origineel (hou ik van) en heel goed bij Fae passend...
ja , maar ik ken ook de naam 'ayla' - dus de zelfde beginletters en dat is dus ei-la vandaar dat ik even twijfelde - dit is toevallig de naam die we beiden wel mooi vinden... Alleen er is nog twijfel omdat we -stom genoeg- Elin - niet mooi vinden . Misschien voelt 'aylin' wat engelser/ierser dan Elin..
Ik zou het uitspreken als Ajlin. Mijn dochter heet Ayla en dat spreek je ook uit al Ajla. Ik heb uit jouw rijtje trouwens gekozen voor Linde. EDIT: Ik zie dat jij zegt dat je Ayla anders uit zou spreken.
Leuk.. Tiana is de naam van de prinses in de nieuwe disney film -met die kikker... We hebben hem van de week gezien. M'n man vooral -is nogal disney fan, maar dit vond hij wat te veel van het goede. Ik vind het eigenlijk vooral een mooie naam...
Ik vind Ninthe erg leuk! En Aylin. Ik spreek het uit als Aai-lin omdat ik het als Turkse naam ken en daar wordt het zo uitgesproken