Nog steeds pijnlijke tepels (rood).

Discussion in 'Zwanger worden' started by Urban, Jul 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Urban

Urban Actief lid

Jun 13, 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    Ik merk steeds vaker dat aan het einde van de dag wanneer ik mijn uitkleed ik iedere keer weer gevoelige rode tepels heb.

In het begin (eerste 2 mnd) merkte ik het alleen na mijn ongesteldheid en dan ongeveeer tijdens de eisprong. Maar nu zit ik denk ik 3/4 dagen voor mijn ongesteldheid en heb nu weer rode gevoelige tepels?. Borsten voelen ook stevig aan enz..

Kan ik trouwens in deze periode nog zwanger worden? (mijn vriend is hier tot de 17de namelijk :p aangekomen afgelopen zaterdag).

2. maloeke

maloeke Actief lid

Jun 2, 2006
    291
    0
    0
    hey!ik heb telkens na mijn eisprong gevoelige tepels!!als ik jou was zou ik lekker klussen met je kereltje want je hebt altijd kans!!je hebt alleenniet het ideale klusweer hahahaha!!!

liefs maloeke

3. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ik denk eigenlijk niet dat je og zwanger kan worden als je 5 dagen voor je ongi zit, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en klussen kan natuurlijk ALTIJD!

4. Urban

Urban Actief lid

Jun 13, 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    hahaha kan gelukkig goed tegen de warmte (hij woont in een warm land) dus voor ons geen probleem en als je elkaar al 3/4 mnd niethebt gezien dan wil je wel :p.

Share This Page