Goedemorgen dames, Wat zijn die kleine bobbeltjes rond de tepels? Het is bij mij sinds een paar dagen groot/zichtbaar en heel erg voelbaar. Is dit nou echt een zwangerschapssymptoom of kan dat ook te maken met de duivels? Het donkere stuk om mijn borst zijn ook heel erg groot....Dit heb ik nog nooit gehad Toen ik dit gisteravond zag had ik goeie hoop van vanochtend ben ik ongi geworden maar toch vroeg ik het me af. Groetjes damie
Nou ontpillen zal het niet zijn want ik al anderhalve jaar gestopt met de pil. Vreemd..... misschien heeft het dan toch iets te maken met mijn duivels...
Ik heb vanochtend getest en een half uur later werd ik ongi. Ik ga zo meteen kijken of het wel echt zo is. Want de afgelopen dagen heb ik echt last gehad van bruine afscheiding....
Oooh ik hoop het ook zo....... Maar dit is niet goed voor mij.... nou ga ik toch hopen... De test was ook negatief. Nou ja toen ik een half uur later ging kijken dacht ik een heeeeeeeeeel licht streepje te zien..maar denk dat het niets is. Ik weet dat jullie zeggen een streep is een streep maar die van mij moet je met een microscoop bekijken ahahahah. Had de test van Kruidvat...
Ik heb die bobbeltjes en een iets groter tepelhof elke maand voor de duivels, dus ik zeg dat het gewoon ongi verschijnselen zijn, maar het kan ook zw verschijnsel zijn. Pin je er in ieder geval niet op vast.
Nee inderdaad, het zal wel iets met mijn ongi te maken hebben. Ik had het nooit opgemerkt vandaar.....
Hier nog geen spoor van duivels Maar tis mn eerste ronde, vandaar Heb nog niet getest, ga wachten tot donderdag!