Hallo dames Ik ben voorzichtig blij... Na heel dat gedoe de laatste maanden met mijn cyclus (bloeding na twee weken, overtijd maar geen positieve test, zware buikpijn, vruchtbaar slijm wat ik dacht te hebben, maar dan weel veel te laat in mijn cyclus) heb ik vandaag nog maar eens een test gedaan. Bijna twee weken na het vermeende vruchtbaar slijn. Ik gebruik tegenwoordig de 2 voor 5 van Kr**tv*t simpelweg omdat deze de goedkoopste zijn. EN... er was een lichte tweede streep te zien vanmorgen! Ik zit nu op dag 39 als ik ervan uitga dat die bloeding mijn maanstonden zijn geweest, en op dag 53 als dat geen maanstonden waren. Misschien gaat mijn afspraak bij de gyn van een heel andere aard zijn als ik eerst dacht. Maar ik wil mezelf niet te blij maken.... Maar toch loop ik met een grote grijns rond Wat denken jullie? Zou het kunnen...? Liefs
Lichte streep is ook zwanger hoor! Maar ja, zo'n dikke vette tweede streep geeft je natuurlijk een meer zekerder gevoel. Duim voor je!!
zoals al zo vaak word gezegt een streep is een streep ben aan het duimen voor je [-o< haha Gr Wiebertje
Ik zeg streep is streep hoor. Zeker als je geen ultragevoelige test hebt gebruikt... En twee weken na slijm kan je een mens. dus ook een posi test verwachten. Twee daagjes proberen niet al te erg te smilen en gewoon maandag nog een keertje testen, zou ik zeggen.
Hihi... dank jullie wel. We durven nog niet écht blij te zijn, gezien die knoeiboel met mijn cyclus de afgelopen 2 maanden, maar toch... Ik denk dat ik morgen nog eens ga testen. Ik kan me niet bedwingen tot zondag Ik moet al moeite doen om niet nu nog eens te gaan testen Erg hé? Mijn man durft ook niet echt te hopen, hij is bang om teleurgesteld te worden. Wat ik nog wou vragen. Zo een fameus "ingedroogd" tweede streepje dat verschijnt toch alleen maar nà de tijd vermeld op de bijsluiter of... : Liefs
Ik roep gewoon GEFELICITEERD hoor!!! Die test wordt heus niet donkerder als je niet zwanger bent!!! Geweldig voor je
Ik ben bij de ha geweest! Morgenavond mag ik bellen. Hij heeft wel zijn tijd genomen en dat vond ik leuk. Want ondanks het feit dat het de tweede is ben ik er veel meer mee bezig en dan vooral met wat er kan misgaan. Dus hij heeft mijn angsten gerelaltiveerd en mij een beetje gemoedsrust gegeven. Maar ik zal toch pas gerust zijn na de eerste echo Volgende week woensdag!
Hey Van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap... Lekker van genieten en dan komt allemaal goed... Gr
Hey, Is dat goed??? Ik heb daar echt totaal geen verstand van... Als het goed is als nog van harte gefeliciteerd en lekker van genieten. Hoe zit dat eigenlijk met die hcg waarde en hoeveel weken ben je nu?? Gr
Hey Balleke Geen idee hoe ver ik ben. Mijn cyclus was zo een rommeltje dat ik moet gokken. En ik gok op 4 weken Volgens de ha waren de waardes goed. Maar ik zou ik niet zijn als ik het internet niet had afgespeurd hierover 8) Zie onderstaande link... http://9maand.be/zwanger/zwanger/whcg.php Dus het ziet er goed uit