AUWW!! Jullie ook pijn??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikske89, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Even een vraag aan jullie meiden..

Zondag 26-04 had ik twee knal positieve ovulatietesten (sensitest) wij dus 's avonds flink aan de klus, nu heb ik maandag 27-04 mijn eisprong gevoeld, hierna bleef ik 3 tot 4 dagen een vervelende pijn in mijn onderbuik houden alsof ik ongesteld moest worden. Dat is ondertussen wel over maar tijdens de s*x kan ik het soms wel uitschreeuwen van de pijn. Echt ontzettende steken waardoor ik dan het liefst in elkaar zou zakken. Erg vervelend want zo krijg ik ook minder zin :oops: omdat ik dan bang ben dat het weer pijn doet.

Voor mij is dit totaal nieuw, maar herkennen jullie dit? En wat betekende het voor jullie? Misschien een prille zwangerschap? Ik moet er misschien bij zeggen dat ik ook met vlagen misselijk ben en last heb van witvloed.

2. 1984

1984 Niet meer actief

Ik durf het niet te zeggen zoveel pijn is in ieder geval niet normaal...

Misschien een ontsteking in de baarmoederhals ofzo.

succes en hoop uiteraard dat je zwanger bent.

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Volgens mij is dat 'gewoon' ovulatiepijn (Mittelschmerz/middenpijn). Ik had zelf deze maand opeens een week na vermeend ei opeens een heel sterk ongi gevoel (doe nog geen ovutesten, had rekbaar slijm), maar dat was dus wel een tijdje later. Ik zou niet weten waarom je dat nu opeens wel hebt als je het normaal niet hebt. Hopelijk is het een goed teken :D

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik herken het niet. toen ik pril zwanger was had ik enorme buikpijnen, maar geen steken, geen pijn na de seks en het begon pas 2 dagen voor ik ongi moest worden.

ik zou je nod afwachten en als de pijn blijft toch even je ha bellen.

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Niemand anders hier ervaring mee ? :(

6. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hey,

Ik heb hier ervaring mee...pffff Toen ik het voor het eerst voelde was net of er iets ontstoken was aan mijn darmen (dat dacht ik toen dan) Ik ben toen naar de dokter gegaan en die zei dat het mijn eisprong was... :D oke.. Maar elke keer als we gemeenschap hebben doet het wel pijn, als we het dan doen op mijn eisprong dag, soms zelfs de dag er voor... :(
    En dan heb je idd wel iets minder zin. Maar het is niet zo dat het elke maand de zelfde pijn is dat verschilt bij mij. Ik hoop dat hier wat mee kan met deze info??

gr

7. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    dat is dan gewoon nog ei pijn.
    ik heb het ook na me ei, en geloof me ik kan niet eens me been omhoog doen of lachen zulke gemene steken krijg ik dan

8. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Ik zou het eens aan je gyn vragen. misschien heb je door de clomid wel wat last van overstimulatie dat je meer follikels hebt waar je last van hebt?

In eerste instantie lijkt het op middenpijn (google daar maar eens op).

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Happyme,,
    Ik heb nog geen gyn, ben ook niet aan de clomid,, weet dus niet voor wie het bedoeld was.

@ Balleke,,
    Met jou info kan ik zeker wat,, nou ja hoop niet dat ik dit elke maand ga krijgen,, hoop ook voor jou dat het snel raak is

@ Xgabyx,,
    Ik snap precies wat je bedoeld! Wat kunnen die steken gemeen zijn,, hoop dat je snel een positieve test mag hebben

Deel Deze Pagina