ben ik weer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door droepie, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    heyy dames hier weer een vraag van mij
    sorry
    gisteren ben ik een slijmprop verloren gisteren avond vanacht vreselijk slecht geslapen omdat ik pijn had bij me poes net of het gekneust is en lijkt wel of ik alleen met me benen wijd ken zitten. vanmorgen veel pijn gehad met opstaan en nog steeds veel pijn bij me poes. nu lijkt het dat me meisje veel actiever is dan normaal. ik ben zelf ook niet helemaal lekker gewoon misselijk enz. ik moet morgen voor contole en voor controle echo omdat ze in stuit ligt. maar nu vroeg ik me af zijn dit tekeken van iets moet ik me zorgen maken.

ik weet trouwens niet zeker meer of ze in stuit ligt want heb geen pijn meer bij me ribben

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik had dat gevoel bij het indalen van het hoofdje (of dat bij een stuitligging ook zo voelt, weet ik niet). Ook het gevoel dat je je benen niet bij elkaar kan hebben omdat er iets tussen zit.

Als je je niet lekker voelt en je het niet vertrouwd, gewoon de VK bellen en je zorg uiten. Daar zijn ze voor.

3. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja maar moet morgen al voor controle en vind het dan zo stom om nu te bellen

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Miss is de kleine wel aan het draaien geweest dat daar de pijn wegkomt en de misselijkheid

5. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe vaak mag je eigelijk harde buiken hebben op een dag? en wat als je ze niet steeds voeld?

6. Rozeroos

Harde buiken zijn niet heel erg. Met veel harde buiken is het beter om ff je rust te pakken of ontspannen te gaan douchen.
    Zodra de harde buiken pijn gaan doen of met regelmaat komen zou ik de VK bellen.

En ookal heb je morgen en afspraak, als jij je ongerust voelt gewoon bellen. Kan ze je gerust stellen en als nodig is handelen. Beter 10 keer voor niets bellen, dan niet bellen als het echt nodig is.

7. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    misschien is de kleine idd wel gedraaid dat kan echt zeer doen op deze termijn en idd kun je er misselijk van worden.maar als je een slijm prop verloren bent zou ik toch wel even je vk bellen,zeker als je nog pijn hebt.gewoon bellen bete reen keer teveel van te weinig

8. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    wordt straks terug gebeld want zit me tochniet helemaal lekker die pijn onderin

9. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    net terug gebeld waarschijnlijkindalen ze gaan morgen alles goed nakijken en zodra ik bloed verlies of vruchtwater ga verliezen gelijk bellen wat een opluchting pfff

10. Rozeroos

Wat fijn dat je gerustgesteld bent. Kan je nu ook lekker ontspannen je ding doen.

Deel Deze Pagina