Nou ik ben dus ook nieuw! Ik ben een 30 jarige meid/dame hoe je het wilt noemen ! Laatste ongi was 16 mei dus nu overtijd! Heb vanochtend een test gedaan ( niet met ochtendurine) maar er was een lichte streep dus wie weet! Morgen naar de huisarts om 08.10 dus erg vroeg! Als het allemaal wel raak is kom ik in de mallenmolen terrecht :S Dit omdat ik een nieuwe nier heb en dus medicijnen gebruik! Nou ik hou jullie op de hoogte! Groetjes Danielle
hoi hoi Ben naar de huisarts geweest met ochtendurine. Uitslag daar was een nog lichtere streep dan ik zelf had gedaan. Heb net bloed geprikt en wordt morgen dus gebeld voor de uitslag. Groetjes Danielle
Volgens mij is streep ook streep. Maar in jou situatie zou ik ook wachten op de uitslag van de HA. Suc6 mijn duimen draaien!
uitslag was positief ! dus ik moet morgen voor de zekerheid opnieuw bloed prikken en ik moet morgen naar de gynecoloog toe vanwege de medicijnen die ik gebruik ik hou jullie op de hoogte ! Groetjes danielle
hoi Meiden Nou ik was bij de gynecoloog geweest en die was super positief! Ik ben gewoon hartstikke zwanger volgens hem en de medicijnen die ik nu gebruik kan ik gewoon blijven gebruiken! Op 29 juni krijg ik een inwendige echo om te kijken of alles wel goed zit! Groetjes Danielle