Kan het dat een rijp eitje niet springt?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Milla, 11 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Bijna twee weken geleden heb ik heel duidelijk (net als in de vorige ronde) een eirijping gevoeld (krampen die als maar sterker worden en vaker terug komen) Ook had ik op de laatste dag een beetje vruchtbaar slijm. Daarna was dat gevoel helemaal weg, dus ik dacht dat mijn ei gesprongen was, net als in de vorige ronde. Inmiddels ben ik ander halve week verder, heb geen tempstijging gehad en mijn ongi zit er aan te komen.. Mijn vraag is dus kan het zijn dat een eitje op het laatste moment toch niet springt, en hoe komt dat dan?
    Alvast bedankt!

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ik heb in de eerste ronde met 50 mg een mooi eitje gehad waarvan de gyn dacht dat hij een dag of 2 dagen later zou springen maar uit de bloedtest kwam dat hij niet gesprongen was en ik werd 3 dagen na de fm ongi.

succes milla!

3. Milla

Milla Niet meer actief

Op welke cyclus dag was dat precies dat je gyn dat zei en welke dag werd je toen ongi Lot?
    Dank je wel voor je antwoord!

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    was op cyclusdag 23 en op dag 26 werd ik ongi...

5. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb net even jou verhaal van toen terug gezocht. Wat spannend was dat zeg.. Rot voor jou dat je toen zo in de onzekerheid zat!
    De gyn zei in eerste instantie toch tegen jou dat het een doorbraakbloeding kon zijn ipv een menstruatie... Ik weet niet wat een doorbraakbloeding is, maar het is erg vreemd zoals het toen is gegaan.

Ik bewonder het dat je toch zo positief blijft door alles heen, en dat je zo ondersteunend bent naar anderen toe terwijl je vaak zelf in een moeilijkere fase zat/zit. Ik blijf voor je duimen dat je snel zwanger bent!
    Bedankt voor je antwoord.

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ milla

mijn vorige en eerste eisprong is niet goed gesprongen of niet gesprongen (<- niet bekend ) omdat mijn progestron waarden te laag waren .

veel succes !

L.sybje

7. Milla

Milla Niet meer actief

Dank je wel Sybje voor je antwoord! Ik zal het ook met de gyn bespreken als ik daar naar toe kan..

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla wat ontzettend lieve woorden van je bedankt!

Deel Deze Pagina