Ik zie hem Maaruh... je bent toch geen 8-9 dpo maar 11 dpo toch. Je ovu testen waren op 24-3 knal en op 25-3 ook nog posi. Dus ik denk 26-3 je ei en dan vandaag dus 11 dpo
Jij hebt toch ook al andere positieve merken gehad? Waaronder de CB. Ik snap je onzekerheid als geen ander maar door de "aandacht" steeds op je eigen test te werpen, help je ts echt niks mee. Tenzij dat je een dezelfde soort streepje hebt oid. Ben het dus ook met @Sado eens want ik had het ook al in meerdere topics voorbij zien komen. Ik was in mn testfase ook super onzeker maar had mn eigen topic waarin mn onzekerheden van me afschreef en iedereen superlief reageerde als ik weer eens in een meltdown zat. En daar viel ik er niemand mee lastig. Misschien ook wel maar dan moet je mn topic maar niet lezen.
Inderdaad! Zijn duidelijke knallers! Ik had een tuurstreep lichtroze binnen halve minuut! Wat wel overging zo vals als de neten was uiteindelijk haha maar die van lovemykids zijn duidelijk positief! @babyhope gefeliciteerd meid!
Die zijn echt duidelijk hoor! Ps heb je ook foto’s zonder gesloopte testen? Leest zoveel makkelijker af.. al hoeven we niet echt meer te turen nu jij zal vast een super weekend hebben!
Jaaaa! Weer zonder te turen makkelijk te zien Gefeliciteerd meid Je bent echt wel zwanger. En zelfs al duidelijker dan gisteren de streepjes Nu lekker gaan genieten op de roze wolk meid
Nou dat gaat niet zo makkelijk haha. Zonder ivf icsi wij? Ikke no way. Ik blijf even nuchter tot de testjes knallen en echo heb gezien. Dit gaat niet over mij ik droom. Blablabla schiet er allemaal door mijn hoofd.
Jaaaaaa!! Ze lopen mooi op! En wat mooi dat deze kleine lekker zonder ziekenhuis mag komen (of lees ik dat verkeerd?)
Nee klopt. Ik had pcos en in juni 2015 maagverkleining gehad daarna pcos weg.maar beide kindjes via ivf/icsi gekregen omdat ik ook nog een hydrosalpinx heb. (Met vocht gevulde eileiders) dus ja het zalwel een wondertje zijn.