Zie ze! Voorzichtig gefeliciteerd duim met een paar dagen mooie knaltesten! Valt het mij alleen op of zijn er de laatste weken weer meer mooie ‘wonder’ verhalen als in mmm en tegen alle verwachtingen in.
Heeeey babyhope!! Wat goed! Ik zie ze ook en ze lopen op. Ik durf je wel te feliciteren! Dus bij deze: gefeliciteerd...... uiteraard zal ik op fb nog stil zijn tot het moment dat jullie zelf dit kenbaar willen maken. Geniet ervan Meis! Dikke knuf!
Je mag best onzeker zijn natuurlijk. Dat is te begrijpen, maar vanuit je onzekerheid hoef je niet jouw positieve testen overal maar neer te knallen. Ik heb ze nu al een paar keer voorbij zien komen op de meest ongepaste momenten en situaties. Je hebt het bovendien ook constant over jezelf. Dat is geen onzekerheid maar jezelf graag horen praten. En dat begrijp ík dan weer niet... On topic: sorry TO. Moest het even kwijt. Wat loopt het mooi op! Ik duim voor je!
Ja zeker wel! Helemaal met gister en vandaag hoor, ik zie echt een oploop. Straks heb je een mooie knaller over een paar dagen
Dankjewel. Ik merk dat ik nu onzeker begin te worden. Zie het verschil bijna niet en wat zijn de kruidvat testen traagg zeg. Tegenover (vroeger)
Nee moet je niet doen hoor! Als je morgen weer een test zal doen, zie je echt nog meer verschil! En ja, dat klopt inderdaad! Dat ondervond ik ook ja. Werd er bijna bang van ook hoe lang het duurde dat die test op droogt. Maar maak je geen zorgen hoor.. Hoe moeilijk dat klinkt hoor! Het gaat de goede kant op!
Ik denk dat ik vandaag ook echt niet meer test. Heb nu nog 4 kv testjes en die wil ik dan tot een knaller doen. Heb gisteren 4 testjes gedaan idioot en dan paniekeren als de action test na 1 liter drinken super licht is hahah. Maak mezelf helemaal gek.
Whahaha! Daar herken ik je wel in hoor. Heb er ook een stuk of 10 gedaan haha! Nee ik zou vandaag ook niet meer testen als ik jou was, en dan morgen weer Maar je moet altijd doen wat je zelf fijn vind. Ik ben heel benieuwd naar morgen weer!
Het is meer automatisme haha. Loop naar de wc (hangt medicijnkastje.) Maak hem open plas in potje hup test open en wachten maar Heb de testjes dus nu ergens anders neer gelegd haha
@RoGiJuLi morgen mijn nod toch volgens de ovu testjes. Dus als ik dan een banner maak morgen 4 weekjes. 16 dec uitgerekend.