Jij kunt natuurlijk nooit weten wat iemand heeft meegemaakt hè. Niet fris, die opmerking over je miskramen. Never judge a book by it’s cover .
Helaas een miskraam gehad. Vorige week zondag begonnen er krampjes te komen. Ik heb toen 2 paracetamols genomen. En 3 uur later bloed verlies. Dat bleef roze/bruin. Maandag echo gehad beginnende zwangerschap volgens de vk. Dinsdag weer erger bloed verlies en veel pijn aan 1 kant. Links dus ik dacht aan een bbz. Woensdag bij vk een echo konden de baarnoeder niet vinden (Achteraf nieuw echo apparaat die nog ingesteld moest worden) met spoed door naar het zkh. Niks in eileider te zien bms mooi dik. Hcg waarde prikken was 612. Gyn vond het te laag. Vk vond het perfect voor 5 weken. Woensdag avobd 1 uur lang heftige krampen gehad. Nog steeds bruin/roze verlies. Vanaf donderdag geen krampen meer gehad. Zaterdag 4 uur ik ga naar de wc zie een stolsel. Rond 6 uur vruchtzakje aan wc papier. Zo gek er was nijs te zien in baarmoeder maar hij was zo groot als een 2 euro munt. Vandaag bevestigings echo in zkh spontane miskraam. Bloed geprikt en morgen tussen 2 en 4 uitslag) Het doet pijn dit kindje was zo welkom. Maar ik ben wel heel realistisch als ik zeg,dat ik blij ben dat het nu gebeurd en niet pas bij de 20 weken echo. (Kindje niet gezond of iets dergelijks). Ook ben ik blij dat het geen bbz was. En dat mijn lichaam het zelf oplost. Geen curretage of spuiten. We weten nu echt zeker 'ja we kunnen zwanger worden zonder mmm' Het kriebelt nu ook weer heel erg dus we blijven proberen.
Sterkte, heel naar. Ik herken je gedachtes van 'liever nu dan met 20 weken en ook ik dacht dan was het kindje "niet gezond" Vind je heel sterk overkomen en hoop dat je snel opnieuw zwanger zult zijn zonder mmm.
Jeetje heel veel sterkte meid. Ik herken je gedachte helemaal, beter nu dan later, maar toch is het pijnlijk. Hele dikke virtuele knuffel
Dankjewel meiden. Het is idd heel erg pijnlijk. Ik denk dat ik de meeste angst en pijn al deze week heb gehad. En dat het vandaag eigenlijk alleen de bevestiging is geweest. Ik heb wel veel hoofdpijn nu. (Alle spanning van de laatste dagen?) Ben benieuwd op hoeveel het hcg staat nu. En wanneer er weer een eisprong plaats gaat vinden.
Dankjewel meiden. Het is idd heel erg pijnlijk. Ik denk dat ik de meeste angst en pijn al deze week heb gehad. En dat het vandaag eigenlijk alleen de bevestiging is geweest. Ik heb wel veel hoofdpijn nu. (Alle spanning van de laatste dagen?) Ben benieuwd op hoeveel het hcg staat nu. En wanneer er weer een eisprong plaats gaat vinden.
@babyhope ik was vooraan begonnen met lezen en werd steeds blijer in de loop van je berichtjes.... en nu dit... wat klote. Ik had het je zo gegund. Sterkte en veel kracht! Hopelijk is het jullie snel nog eens gegund
Jakkes meid!! Maar wat je zelf al zei... het kan dus wel En idd liever nu dan (ver) voorbij de 20 wkn ... been there done that! Hopelijk is het snel weer blijvend raak bij je!!
Aah jammer dat het niet zo mocht zijn. Het was zo'n mooi gewenst cadeautje. Fijn dat je er zo positief onder bent! Sterkte en succes met het vervolg. Hoop snel weer een positief testje hier!
@RoGiJuLi Hier nog geen einde. Uitslag hcg van gisteren was 660 dus licht gestegen. Morgenvroeg 10 uur weer prikken. 11.10uur wil de gyn me zien. Wat is dit nu weer?