Zo raar ik bloed nu al 9 dagen en vanaf zaterdag al stolsels je zou zeggen dat het wel gedaald was dan.
Dalen gaat soms langzaam, bij mij duurde het 4,5 weken tot 0 vanaf 8950 Stijgen is echter niet zo positief in dit geval
Zo ben weer terug. Bms was nu 0.1 dus mooi schoon klopt ook want verlies bijna geen bloed meer. Eileider nog niks te zien. Naast eierstok zag ze wel iets zitten van 2 cm ze dacht darmen of een cyste. Uitslag van hcg was er nog niet dus wordt om half 3 3 uur gebeld. Hopelijk is die nu gezakt dan is het goed. Is die gestegen wordt het waarschijnlijk toch een kijkoperatie. Ze dacht zelf dat na vorige week woensdag was hcg 616 dat het daar nog is gestegen. Dan zaterdag de miskraam en maandag dus joh 660. Maar dan moet hij wel vandaag gezakt zijn. Dus nog geen einde
Jeetje wat een spanning voor jullie. Ik hoop dat een kijkoperatie je bespaard blijft. Heel veel sterkte!
Waarde is 1000 dus gestegen. Nuheeft ze toch een bbz in haar hoofd zitten. Vrijdag om 10.40uur terug komen
Ik ben weer terig van het zkh. Dat wat langs de eielider zat is gekrompen. Hcg krijg ik straks de uitslag van. Voor nu ben ik dus zwanger geweest van een 2 ling. 1 miskraam in baarmoeder en waarschijnlijk ergens 1 buiten de baarmoeder. Straks meer nieuws.
Hcg 1500 dus er zit echt ergens iets. Zondag terug komen. Dan beslissen operatie of medicatie (chemo?)
Och jee! Wat een rot nieuws allemaal. Maar hoe zijn ze zo zeker van de miskraam in je baarmoeder dan? En hoe kan het als het vruchtje (?? Toch??) naast de eileider krimpt dat je hcg zo blijft stijgen?
Omdat ik een vruchtzakje ben verloren vorige week zaterdag. En er kan een actieve cel achter zijn gebleven. Volgende stap is kijkoperatie of metotextraat of zo. Maar die rotzooi komt niet in mijn lijf hoor
Zkh belde net. Mag nu niet meer eten en drinken en moet in zkh blijven tot het uitslag van het bloed er is Ik stik van de zenuwen......