Ahh meissie, kan t me goed voorstellen. Ik duim dat je hcg aan t dalen is. Heel veel sterkte in ieder geval.
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen ja! Ik leef enorm met je mee. Hopelijk is je hcg aan het dalen. Hou je ons op de hoogte? Wanneer het schikt natuurlijk.
Bloed geprikt echo gemaakt. Dat wat links langs de eierstok zit is weer gekrompen. Nu wachten op bloed uitslag. Waarschijnlijk metothextraat. Ze hopen dat operatie niet nodig is. Duimen jullie voor me
Hcg gestegen naar 1926. Nu even naar huis want de apotheek in zkh is nog dicht. En ze weet niet zeker of het vandaag nog lukt zoiezo morgen infuus met metotextraat. Jezus wat een achtbaan zeg
Hcg gestegen naar 1926. Nu even naar huis want de apotheek in zkh is nog dicht. En ze weet niet zeker of het vandaag nog lukt zoiezo morgen infuus met metotextraat. Jezus wat een achtbaan zeg
Goeie zeg, wat heftig dit! Maar je hcg blijft dus stijgen? En ze kunnen niks zien? Er id dus geen hoop meer dat het alsnog wel goed zit omdat het stijgt? Serkte hoor!
Is er echt geen kans dat er dan toch gewoon een prachtig kindje aan t groeien is? Ik zou echt even 1000x laten checken :’(?!
Nee er groeit echt helemaal niks. Ik zou morgen 7 weken zijn.. Baarmoeder is helemaal leeg. Er zit ook geen gele lichaam (corpus luteum) in de eierstokken. Het enige wat ze nu vanaf vorige week woensdag hebben gezien is dus iets langs de linker eierstok. Die blijft krimpen maar hcg stijgt nog wel.