ben ik wel of niet zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door rachelshidi, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rachelshidi

rachelshidi Nieuw lid

28 mei 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben soo bang dat ik zwanger ben ik word wel ongestelt maar 2 dagen teminste als dat het is ik ben vaak elke dag misselijk en heb buikpijn en overgeef en heb rugpijn en me buik word wel steeds grooter ik weet echt niet wat ik moet doen ik heb de dingen op gezocht van hoe je kan zien als je zwanger bent maar alles daar op lijkt op wat ik krijg ik weet het echt niet meer weet iemand het en ben ik nog steeds misselijk en heb heel veel buikpijn en eet veel en me buik voelt hard aan en word nu na me ongi van 2 dgane nog steeds grooter en me borsten worden grooter
    ben ik nu wle of niet zwanger want als ju zwanger bnet kun ju niet ongi worden

2. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Zou een test doen, dan weet je het...

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    tja dat kun je alleen zeker weten door te testen, dat kun je zo van de buitenkant niet zien.
    Gewoon even een test halen bij de apotheek en anders buiten je iegen stad (tankstation etc?) als je bang bent er 1 te halen.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Indd zoals mijn voorgangers al zeggen; even testen dan weet je het!

5. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    sommige vrouwen blijven tijdens hun zwangerschap maandelijks nog wat bloed verliezen. Het komt dus wel voor dat je nog 'menstrueert' terwijl je zwanger bent, maar het is dan wel vaak minder dan normaal. Ga een test halen en dan weet je het zeker!!!
    Liefs,
    ps test kan je ook nog via internet bestellen

Deel Deze Pagina