Hallo dames, Ik ben erg nieuwschierig hoe jullie je voelen/voelde Bij 10 weken en wat jullie symptomen zijn/waren.
Hallo Ik ben ook de 10 weken net gepasseerd. Net gebeld voor de termijn echo, vind het zo leuk om ons hummeltje weer te zien! Qua symptonen heb ik niets te klagen. Ik heb alleen gevoelige tepels, last van obstipatie, soms een beetje hoofdpijn, héél erg moe en pijn bij het niezen als ik niet vooroverbuig. Ik heb gelukkig geen last van echte misselijkheid, alleen in de ochtend maar als ik gegeten heb ik dat voorbij! Nu ik mijn lijstje zie is het toch iets meer dan gedacht, haha! Maar voel me verder prima, alleen die moeheid is om gek van te worden! Ben benieuwd wat jouw symptonen zijn! Liefs
Ik moest vooral heel veel kokhalzen, had last van geurtjes en was misselijk. Soms moest ik ook overgeven. En verder moe moe moe.. Heb je zelf ook kwaaltjes?
ja ik heb in week 8 en 9 heel erg misselijk heid gehad, en ontzettend moe. nu is het al aan het afnemen gelukkig, minder misselijk heel klein beetje in de ochtend nog maar en de moeheid is ook veel meer weg.
Heel erg misselijk, eigenlijk de hele dag door. Extreme honger en moe. Erge hoofdpijn aan het eind van de dag... Hopelijk gaat t snel beter! Heb dit vanaf week 8.
Ik ben zooooooo moe. Ik ga op tijd naar bed. Ik slaap uit en tussen de middag vallen mijn ogen dicht. Misselijk. Ik eet heel weinig. Vet eten kan niet meer. Zelfs jus bij de Nederlandse pot is te vet. Ik ruik ineens alles super scherp. Jane
Dat je alles beter ruikt, is niet altijd even fijn nee.. haha Geloof dat we hier nog wel even last van zullen houden!