Hee dames, Anderhalf week geleden ben ik ongesteld geworden. Na dat mijn menstruatie klaar was kwam er anderhalf dag later nog een beetje bloedverlies. Heel vreemd heb ik nooit. Ineens kreeg ik last van pukkels, veel witte afscheiding en huilbuien. Dit waren symptomen die ik bij mijn eerste zwangerschap ook had. Voor de zekerheid naar de winkel gegaan en een test gekocht om uit te sluiten dat ik zwanger ben. Test gedaan en ja hoor positief! Gelijk vk gebeld en mijn verhaal gedaan en zei gaven aan dat het vaker voorkomt dat je nog een bloeding hebt zo pril in de zwangerschap. Aangemeld voor mvm en die hebben ook een test gedaan. Weer twee strepen. De consulent van mvm heeft nog een paar extra testen achter gelaten en die ik heb nog gedaan deze week. Allemaal duidelijk positief. Vanmiddag de laatste test van mvm gedaan en daar verscheen ineens maar 1 streepje op.. Niet zwanger?? Terwijl ik vnmorgen nog de test van kruidvat 2 v 5 had gedaan en die wel duidelijk twee strepen aangaf. Ik ben erg onzeker en weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet.. Weet iemand uit ervaring of iets anders wat het kan zijn?? Of dat het laatst met de menstruatie toch een miskraam is geweest... Liefs Dorien
Heb je nog een mvm test? Kun je kijken wat er dan gebeurt...een verkeerde test kan natuurlijk. Neem anders even contact op hem je vk?
heb je een foto van de testen. Ik weet dat die van mvm veel meer hcg nodig hebben dan die van kv en dat het daarom negatief is. Ik zou adviseren om over een paar dagen nog een kv test te doen en kijken of die lichter wordt. Wordt die donkerder zou ik om een bloed test vragen en een echo. Ik had ook een lichte mvm test en een duidelijke etos test en later werd die ook lichter. Ik heb dan ook een mk gehad en dat verklaarde ook de lichte mvm test. Ik hoop dat je over een paar dagen meer duidelijkheid hebt en wil je succes wensen.
kv 2 v5 is te gebruiken vanaf 20-25 hcg en mvm heeft 500 nodig... dus mocht het idd fout zijn is het niet gek dat mvm a neg. aangeeft en kv nog positief, maar natuurlijk hoop ik dat het gewoon een verkeerde mvm test was/is laat je wel ff weten hoe verder?
Ik heb enige tijd geleden ook en extra test van MvM gekregen en daar staat op de verpakkig dat hij 25 hcg nodig heeft??? Als ik jou was zou ik nog een kruidvat test doen of nog een MvM test doen om te zien wat er gebeurd en als je het niet vertrouwd de vk bellen!
Zal ff uitvogelen hoe een foto te plaatsten.. Heb alle testen op een foto staan, alleen die negatieve van vnmiddag niet.. Of negatief, er stond heel vaag een streepje, maar je moest wel echt heel goed turen! De kruidvat testen zijn de hele week hetzelfde geweest. Ook die van vanmorgen. Allemaal binnen 5 minuten een mooie duidelijke streep. NIet minder roze.. Dat was ook zo met de testen van mvm, alleen die van vanmiddag dan niet MOrgen ga ik sowieso ff de vk bellen, maar haal idd ook nog maar een kv test! Ik weet nog met mijn dochter dat ik ook zo aan het klooien was met die testen.. Op de 1 of andere manier heb ik nooit hele dikke uitblinkende strepen! Maar wordt hier heel erg onzeker van Thanx voor jullie berichtjes.. Ik hou jullie op de hoogte
Als je eerdere test van MvM duidelijk positief was en deze niet, terwijl je vanochtend wel posi testte met KV, dan zou ik zeggen dat de MvM test niet ok was. Was je KV test wel donkerder dan eerder? Doorgaans test je ook bij een miskraam niet 's morgens duidelijke positief en 's middags negatief. Zo snel gaat het niet. Komt vast goed!
Mijn testen worden niet donkerder, maar ook niet lichter.. Het zijn in mijn ogen gewoon duidelijke positieve testen. Zal er een foto opzetten! Kunnen jullie alle tetsen zien. Vanaf vorige week di tot aan nu! Mijn testen bij mijn dochter werden op een gegeven moment ook niet meer donkerder! Als het goed is, zit er een foto bij. De testen moet je van links naar rechts bekijken.. De meest rechtse is van vanmorgen!
Er zit in de tweede foto nog een test van mvm die niet heel duidelijk werd.. ook vaag! Maar de testen daarna waren van mvm weer super duidelijk! Raarr De consulent gaf aan ondankt dat die ene zo vaag was (heb hem haar laten zien) dat ik wel gewoon zwanger was. Als mijn bloeding van laatst een miskraam was geweest had de test al negatief geweest..
voor mijn gevoel zien jou testen er goed uit hoor......mischien had je iets meer gedronken bij die laatste test van mvm en was die minder concentreert.....ik heb ooit een vmk gehad met 5.3 week en heb toen best veel bloed verloren bijna 14 dagen lang en dat heb jij niet gehad toch?? dus ik zou me niet te druk maken. en haal nog een test vandaag van 2kv5.
Nou idd als ik deze testen zie denk ik ook dat het goed is, maar toch wordt je onzeker door zo'n negatieve test. Heb mijn " menstruatie" gehad en die duurde iets van 4 of 5 dagen. Niet meer of anders dan normaal. En daarna geen bloeding meer gehad. Bijna twee weken geleden dat ik menstrueerde. Net de vk ff gebeld en die denkt ook dat het wel goed zit, maar moet afwachten tot 5 juni. Heb dan de eerste echo!
Nou mij lijkt het ook gewoon een foute test te zijn geweest. Het is bijna onmogelijk om smorgens posi te testen en dan savonds nega... Ik hoop dat het zo is!
Ik vermoed idd dat je gewoon "slechte" urine hebt gehad voor een goede test. Wanneer je vandaag heel veel hebt gedronken, dan is het HCG in je urine minder geconcentreerd, waardoor je dus vage testen als resultaat hebt. Dus ik zou gewoon morgenvroeg nog een test doen... maar de andere testen zien er zeker goed uit hoor!
Hee dames, Net een test gedaan van de kv 2v5 en hij is helaas negatief Is de menstruatie van twee weken geleden toch een vmk geweest! Heb heel erg moeten omschakelen omdat ik vorige week "ineens" zwanger was.. Dit omdat mijn dochter nog maar net een half jaar is en we er ook helemaal nog niet mee bezig waren.. Maar nu is het toch ontzettend telleurstellend! Thanx voor alle reacties van afgelopen dagen. Liefs Dorien
Noujaaa wat gek zeg ! kan je je huisarts niet om een bloedtest vragen? Deze onzekerheid is vreselijk denk ik ...
Maar hoe negatief is negatief volgens jou? Want over die MvM test sprak je ook over een negatieve uitslag terwijl het toch een lichte streep was Avondurine is minder geconcentreerd dan ochtendurine. Twee weken terug een vroege miskraam en vanochtend een knaltest lijkt me sterk..