laat ik eerst voorop stellen als het inderdaad zo is dan zij het zo.. heb nu ineens weer pijn achter mn schaambot, diarree en bloedneuzen precies hetzelfde als toen ik zwanger was van q in het begin.. alleen de diarree hield na een aantal weken op nu ben ik 3 weken geleden echt zwaaaaaaaaaaaar ongesteld geweest liep gewoon leeg geen tampon, maandverband of handdoek kon er tegen op.. zal ik het aandurven om nu al te gaan testen? of klinkt het jullie als iets anders in de oren? als het zo is dan word het zoooo doodeng heb een uterus didelphis (2 baarmoeders) en een keizersnede achter de rug als ik rechts zwanger raak dan is het bijna gegarandeerd dat de kleine (ver) voor de 37 weken ter wereld komt
Alvast mijn excuses als ik iets doms gaat vragen, Maar allebei je baarmoeders doen het 100%? Dus het kan zomaar zijn dat je zwanger bent in de ene, en menstrueert met de andere?
die kans bestaat ja .. als menstrueerde ikzelf niet tijdens de zwngerschap van q er zijn enkele gevallen bekend van 2 zwangerschappen tegelijk zelfs 1 van een tweeling en een eenling maaaaar dat zijn uitzonderlijke gevallen mijn baarmoeders functioneren naar behoren maar hebben ipv een wat ronde vorm een langwerpige vorm waardoor de ruimte beperkt is 1 heeft heeft het net aan tot de 37 weken gehaald maar spoedkeizersnede doordat de navelstreng tussen de beentjes doorlag(stuit) en hij zichzelf verstikte als de bevalling door was gegaan hartslag viel al weg en is toen in 11 minuten geboren risico's bij een 2e zijn dus ook niet gering ben er op voorbereid maar had gehoopt er toch wel 2 jaartjes tussen te laten ook om lekker met 1 te genieten tenzij dit ukkie links zit dan is de kans op 37 weken halen een stuk groter maar nog steeds doodeng
Phoe... Ja dat begrijp ik.. Je zou denken je hebt zoveel kans om zwanger te raken.. Dat het heel goed mogelijk is.. Een testje zou de doorslag geven...
ooh maar hoe weet je dan dat je niet al een poosje zwanger bent..? aangezien je wel gewoon kunt menstrueren tijdens een zwangerschap. *sorry, vind dit best facinerend... *
hi, ik ben een meisje van 18 en heb al 2 jaar een vriend. Ik gebruiik de pil en verder geen aticonceptie want we weten allebei dat we geen overdraagbare ziektes hebben etc. Meestal slik ik 2 of 3 strips achter elkaar omdat ik niet graag ongesteld word. Maar nu heb ik maar 1 strip geslikt en ben ik nu sinds zondag gestopt maar nog steeds niet ongesteld geworden... maak me beetje zorgen want heb soms ook pijn aan me navel/rond me navel. Vind het allemaal heel eng en wil natuurlijk helemaaal niet zwanger zijn!!! Maar misschien komt het gewoon omdat ik normaal 2 of 3 maanden door slik? Of komt het vandaag of morgen nog... maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen en wat het kan zijn ofzo. Iemand tips? Ervaring? zou heel fijn zijn
@ hallowglade, klinkt inderdaad erg spannend. Ik zou zelf maar testen om van het wat als gevoel af te zijn, al kan ik me voorstellen dat een positieve test best slikken is. @ Maikie, je kunt het beste even een eigen topic aanmaken. Zwanger raken door de pil heen kan altijd, maar het zou ook kunnen dat je menstruatie wat later op gang komt. Bij mij duurde het altijd vijf dagen voor ik eens ongesteld werd na een pilstrip. Als je nog kunt wachten zou ik dat nog eventjes doen, anders toch even een zwangerschapstest doen.
Jeeeej, euh ja ik zou een test doen... Ook al is het best vroeg. Als je twijfelt anders je HA bellen. Of gewoon direct je gyn! Succes!!!
Interessante situatie Ik snap je angst eigenlijk niet zo dat je de 37 weken niet haalt, maar ik heb een andere ervaring dan jij denk ik. In mijn ogen is 32 weken al een prima score maar dat is natuurlijk niet zoals het hoort. Als je 3 weken geleden ongesteld was zou je waarschijnlijk nog helemaal niet positief testen dus ook al test je nu wel dan weet je nog niks. Ik denk dat je niet anders kan doen dan wachten, ben je wel regelmatig verder? Succes!
de techniek is inmiddels zover dat een kindje bij minder weken ook overleefd maar het is zoveel fijner als het pas na 37 weken komt... heb nog niet getest durf niet maar wek steeds meer kwaaltjes