Ben ik wel of niet zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bepsterdorien, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    De mvm test was zo'n vaagje streepje dat je wel heel goed moest kijken en dat was gisterenavond met die van de kv ook! Je zag vaag iets. Maar vanmorgen dus de knaltest. Heb hem naast die van Zondag gehouden en hij is niet lichter.. (heb de test van kv zondag en vanmorgen beide met ochtendurine gedaan, dus betrouwbaar) Zelfde van kleur. Heb de ha gebeld, maar die doen geen bloedtest, ik moet rustig afwachten. Ook nogmaal de vk gebeld en die denkt dat alles gewoon goed zit. Ik mocht niet meer testen van haar ;) Want je kan ook over testen zei ze haha. En van al die testen kunnen er best een paar tussen zitten die niet goed waren, of idd die ik gedaan heb met minder geconsentreerde urine oid. Ik moest positief blijven denken.
    IK denk zelf ook dat als ik ruim twee weken geleden een miskraam had gehad ik nu niet zo knal kan testen.. Maar goed over twee weken zal de echo het uitwijzen! Spannend!!! Normaal zijn twee weken zo voorbij, maar het kruipt nu hihi :D

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Dat wilde ik ook al schrijven!
    Je kunt ook TEVEEL testen en de ene test zal lichter uitslaan dan de ander. Wil niets zeggen. Dat had ik bij mijn zoontje ook. Na 4 dagen testen heb ik het naast me neergelegd en kon ik genieten.
    Dus meid, ik denk dat je gewoon moet gaan genieten! Je bent zwangerrrrr !!

3. casanova

casanova Actief lid

23 aug 2010
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je 2 weken geleden ongesteld was, dan zou je toch nu een eisprong hebben ipv een zwangerschap??
    Misschien heb je dan idd een vroege mk gehad toen en is nu het hormoon uit je lijf aan het raken. Wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie?
    Ik heb zelf ook altijd dat het lijkt dat de menstruatie klaar is want er komt een dag geen bloed en dan de volgende dag ineens wel.
    Hoedanook: Succes!

4. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Idd assi, heb het ook naast me neergelegd!
    Ik heb nog steeds de symptomen ook. Pukkelige huid, wat ik normaal
    Nooit heb. Heel veel afscheiding obstipatie en moodswings. Vanmorgen en gisteren ook pijnlijke borsten. Ik ga er maar vanuit dat ik zwanger ben! Maar het blijft nog wel ff spannend! Testen doe ik dan ook niet meer hihi ;)

Mijn eerste dag laatste menstruatie was 3 mei, dus morgen alweer 3 weken geleden. Ik heb nooit met mijn menstruatie dat ik anderhalf dag niks heb en dan ineens wel weer!
    Naja we zullen zien! Ga er vanuit dat ik zwanger ben en dat heeft de Vk ook uitgesproken. Ga nu dan ook ff genieten van het moment hihi

Ik hou jullie op de hoogte! Fijn dat ik ook reacties krijg!

5. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Sorry Casanova dat ik jou naam er niet bij had staan hihi
    Wist hem ff niet meer en kon ik hem tijdens het geven van mijn reactie niet zien ;)

Nog 13 dagen tot de echo :-D

6. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Spannend!! :D

7. girl18

girl18 Nieuw lid

23 mei 2012
    3
    0
    0
    hallo.
    ik ben zondag aanstaande 1 maand over tijd !
    heb vanmiddag een test van de kruidvat gekocht.
    en heb het net getest.. het gaf negatief aan! :(
    ik heb ook gelezen dat je beter in de ochtend kunt doen,
    aangezien je niet zoveel gedronken hebt! heb vanmiddag best veel drinken en dergelijke gehad.. ligt het daar aan dat het negatief af geefd?
    wel heb ik last van. steken in mijn zij, een iets dikkere buik boven de navel, misselijk heid..pijnlijke borsten.. en soms erg zin in iets lekkers. en ben ook best erg emotioneel.. wie kan mij hier mee helpen? ik weet me geen raad meer...

liefs

8. me83

me83 Niet meer actief

ik zou morgen ochtend even een testje doen.. al is het best vreemd al een maand overtijd zonder positieve test.. je kan ook even naar de huisarts gaan voor een bloedtestje en onderzoek..die kan je vast meer duidelijkheid geven..

succes meis

9. girl18

girl18 Nieuw lid

23 mei 2012
    3
    0
    0
    Dankje voor de tip, ik doe morgen ochtend weer een!
    ja ik vind het ook vaag dat het negatief aan geefd..
    hele tijd is mijn menstruatie goed op de datum en deze keer zo inneens een maand niet !!

liefs

10. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee!

Ik heb met de test van kv vorige week ook gehad dat ie 's avonds negatief was en 's morgens ineens weer wen knller!
    Worst je erg onzeker van kan ik je vertellen. Heb 5 juni echo!
    Als ik jou was, had ik morgenvroeg nog een test gedaan. En anders idd ff de dokter bellen!

Succes en laat je het nog ff weten?

11. girl18

girl18 Nieuw lid

23 mei 2012
    3
    0
    0
    Oke dankjullie wel voor de tip!
    Jullie horen nog van me.
    Xx

12. Yvett

Yvett Nieuw lid

23 mei 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames ,

ik ben nieuw hier .. kyk eigenlijk elke dag wel een keertje op deze site en dacht ach laat ik is een account aanmaken!

wy zijn inmiddels al 4 maanden bezig de 3 maanden hiervoor eigenlijk alleen op de vruchtabare dagen geklust dacht ik dan want mijn syclus is niet echt normaal van 28 dagen maar, kan van 33 tot 36 duren. ook ben ik altyd wel 9 dagen ongesteld .. 3 dagen beetje dan 2,a3 dagen heel erg en dan word het weer wat minder.

maar goed eigenlijk deze maand om de dag geklust een keertje zat er 3 dagen tussen maar dat is 1 keer gebeurt en dan zou het nog is kunne lukken.
    ben nu 1dag overtyd , zou eigenlijk vandaag ongesteld moeten worden , heb donderdag de 17e een negatieve test gehad , zondag de 20e en gistere en vandaag weer een negatieve test gehad :(

wel heb ik gevoelig(ere) borsten en de aders op mijn borsten en tepels zijn ookal duidelijk zichtbaar , nu weet ik niet of ik dat wel vaker heb gehad. mij lijkt van niet , als ik het vaker zou hebben gehad zou t me wel opgemerkt zijn. verder ben ik ook erg vrolyk (wat ik nooit ben als ik ongesteld moet worden) geen buikpyn , wel vaker na de wc en ook niet zo heel veel afscheiding wat ik meestal wel heb als ik ongesteld moet worden.
    ook mijn schoonmoeder denkt heel erg dat ik zwanger ben " dat ziet ze aan mijn ogen , een bepaalde blik die ze niet uit kan leggen"
    bij al haar vriendinnen en zussen had ze gelyk , zou ze dat by my ook hebben ??

pffff helpppppppp !!! ik weet het niet meeeer .. ik wil antwoorden , ben zoo zenuwwachtig zondag ga ik weer een test doen. nu even paar dagen rusten wat heeel moeilijk zal zyn.

veeel liefs Yvett

13. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee Yvette,

Kan je het volhouden om niet te testen? Je kan om de dag ok goed een test doen hoor. Als je zwanger bent verdubbeld je hcg met twee dagen! Spannend hoor, Kan best zijn dat je vruchtbare dagen nu iets later waren dan normaal en dan is het normaal dat je nog niet positief test! Als ik je symptomen zo lees kan het heel goed zijn..
    Spannend, hou je me op de hoogte?

Liefs

14. Linneken

Linneken Nieuw lid

24 mei 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liefste Meiden

Ik heb eens een vraag voor jullie. Een paar weekjes geleden ben ik gestopt met mijn pil. 3 Dagen later had ik een bloeding van 3 dagen. Enkele dagen geleden had ik enorme steken in mijn onderbuik, net alsof ik mijn regels zou moeten krijgen, zo voelde het aan en ook gerommel in de darmen. Sinds gisteren heb ik last van zeer gevoelige tepels en vandaag last van hoofdpijn. Ook zijn er op mijn borsten en tepels blauwe adertjes te zien. Mijn NOD is gepland op 12 juni. Ik zou dus kunnen testen vanaf 9 juni. Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik hoop er alvast op hoor :) Kan iemand mij hier een antwoord op geven aub? Alvast bedankt ! xxx

15. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hee dames,

Ff een update.. Geen testen meer gedaan, maar sinds vanmiddag slijmerige roze afscheiding...?? Iemand hier ervaring mee?

16. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    ook even reageren hoor,
    ik zie bij de foto;s geen enkele negatieve test...
    daarnaast zijn het er wel ongelofelijk veel zeg, jeetje! ik heb op de dag dat ik ongesteld moest worden een test gedaan met streepjes, deze was zo licht dat men zei dat het niet zo was... echter toen diezelfde ochtend nog een clearblue test gehaald met zwanger/niet zwanger en hoeveel weken.. ik heb toen 2 uur lang tot ik niet meer kon mn urine opgehouden.. en woppaaaah test gedaan en ja hoor kon er niet meer onderuit, er stond zwanger 1-2
    dus mocht je nu nog een keer een test willen doen, klinkt misschien raar, en is wel duurder maar zou ik aanraden die te halen.. hoewel het na zoveel testen toch wel erg duidelijk is in mijn ogen hoor..

nog ff en je hebt een echo.. super spannend uiteraard :) en heb je duidelijkheid :D
    vooralsnog ga er vanuit dat het zo is en probeer te ontspannen hoor :)

en dat slijmerige..nee niet bekend mee.. wel kan het zo zijn dat er een bloedvaatje gesprongen is of iets dergelijks waar het evt door zou kunnen komen.. maar zolang er niks helderroods te zien is hoef je je volgens mij geen zorgen te maken..

rustig aan daar, snap dat wachten frustrerend is.. maar kop op!!
    veel succes!

17. Yvett

Yvett Nieuw lid

23 mei 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee bedsterdorien ,
    jaa het is heel moeilijk om geen test te doen ! maar ik durf het niet ben zo bang dat er weet komt te staan dat ik niet zwanger ben..
    maar heb met mn vriend besloten dat we zondag een test gaan doen en hopelijkk ben ik dan nog niet ongesteld geworden.

vandaag heb ik steeds meer last van mijn borsten .. een beetje een iritant jeukend gevoel en af en toe steken , ook is er rond mijn tepelhof een bruinige kring gekomen ..

verder ben ik niet echt sjagerijnig terwyl ik dat toch altyd ben rondom myn ongesteldheid.
    zou het kunne zyn dat ik sjagerijnige nu weg druk ?

en helaas ik kan je niet helpen , maar ik leef wel met je mee .. met iedereen hier eigenlijk , want weet hoe erg het is om in spanning te zitten .. die 3 dagen lyken wel een jaar te duren!

veel liefs

18. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Hmm de roze afscheiding maakt plaats voor wat donker bruin/rood verlies :( hopelijk zet het niet door..

19. bepsterdorien

bepsterdorien Actief lid

18 mei 2012
    323
    0
    0
    kraamverzorgster
    Enschede
    Vanmorgenvroeg is denk ik mijn miskraam op gang gekomen.. :(
    Veel bloedverlies en erg veel buikpijn!
    Ga maar wel werken, maar dat zal niet makkelijk worden. Ben kraamverzorgster..
    Ik weet alleen niet of ik de Vk gelijk moet bellen of dat ik kan wachten tot dinsdag.. (Pinksteren zit er ook nog tussen)

Liefs x

20. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    ACh, dat meen je niet. Wat heftig.. ALs ik jouw as zou ikw el de VK bellen.. Wlellicht maken ze dan een afspraak voor na het weeken, maar dan staat hij tenmiste alvast. En misschien willen ze je wel even zien voor het weekend...

Ik vind het heel kanp dat je bent gaan werken! Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt voor je.. Welheel confronterend dan, je werk. Veel sterkte meis! Dikke knuf!

Deel Deze Pagina