ben ik wel zwanger? ik heb namelijk nergens last van.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door countrygirl27, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. countrygirl27

4 mrt 2009
    6
    0
    0
    hoi

ik moet volgende week bellen om een afspraak te maken, ik kan niet wachten, haha
    eindelijk DE bevestiging dat ik ook echt zwanger ben!

2. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    hai snap precies wat je bedoeld ik ben 12 weken en heb nerges last van,denk dan ook vaak dat ik niet zwanger ben,maar morgen voor de 1ste keer na de verloskundige! heerlijk toch op deze manier zwanger zijn heb ook geen klein buikje niks..groetjes

3. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    ik ben vandaag 9 weken en 1 dag zwanger en moet straks voor het eerst naar de verloskundige zie er vreselijk tegen op en vooral die inwendige ego hoop eigenlijk dat het niet nodig is maar goed als het moet dan moet het
    En ja inderdaad zullen ze iets zien en is alles goed ben erg benieuwd

4. sesti

sesti Actief lid

20 feb 2009
    141
    0
    0
    Hoi Mirjam,

Spannend hoor!
    Laat je ons wel even weten hoe het was?!

5. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    ja dat zal ik doen zou eigenlijk wel graag willen weten of je bij negen weken een inwenige ego echt krijgt

6. sesti

sesti Actief lid

20 feb 2009
    141
    0
    0
    Ja dan krijg een een inwendige..
    Weet ik nog van mijn zoontje...
    Tot 12 weken doen ze dat geloof ik, anders zie je niets.

7. Imoan

Imoan Actief lid

11 feb 2009
    124
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

Ik heb positief getest bij 4 wk 5 dagen, de eerste week had ik ook alleen pijnlijke borsten en een zere onderbuik. Dat nam na enkele dagen af, inderdaad een heel eng idee dat je zo weinig voelt, terwijl de test toch echt positief was. Bij mij kwam de misselijkheid bij 6 weken, en heb nu ook af en toe een zere onderbuik. Nu is de misselijkheid sinds een paar dagen weer minder, dus maakte me daar ook druk over. Maar gister echo gehad en daar was een heel mooi kloppend hartje op te zien!
    Dus het verschilt echt per persoon! Echt proberen om je niet zo druk te maken.

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb bij 8,5 weken een uitwendige gehad alles was goed te zien dus denk ook dat t een beetje aan je bouw ed ligt.
    ik ben wel met een volle blaas heengegaan dit schijnt te helpen met een uitwendige .. voor een inwendige moet ie juist leegzijn maar ja je kan altijd ff plassen..

maar ben je al geweest en hoe was het?

9. Klaartje78

3 mrt 2009
    77
    0
    0
    amsterdam
    Countrygirl, ik snap het niet helemaal: je hebt 2 keer positief getest, dan ben je toch echt zwanger hoor! En als je geen kwaaltjes hebt betekent dat echt niet dat het mis is. Wees er juist blij mee! :D

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hej !
    Ik had er tot vorige week ook geen last van, idd alleen zere tepels en borsten.. Dus ik schreeuwde ook heel hard: laat die symptomen maar komen!
    En nu.. Heerlijk elke ochtend misselijk als een aap.. MOe moe moe.. ! =|
    Heb het er natuuuuuurlijk voor over...
    Maar snap wel dat je je zorgen maakt.. hoeft helemaal niet! Geniet er lekker van!

GROetjes Leonie

11. countrygirl27

4 mrt 2009
    6
    0
    0
    nhoi

na hoeveel weken kreeg jij de symptomen dan?
    ik ben eigenlijk behoorlijk ongerust of er wel een baby in mijn buik zit...
    heb echt nergens last van, ban zo bang dat er helemal niks zit...
    iedereen zegt wel, maak je niet druk je bent zwanger...maar toch....
    waarom voel ik dan niks?
    ik kan niet wachten tot ik bij de verloskundige ben geweest...die moet ik aankomende week bellen en dan zal het nog wel ongeveer drie weken duren voordat ik er terecht kan...pffff moet ik nog zooo lang wachten op een bevestiging...dat kan ik echt niet...dadelijk vertelt ze mij dat er helemaal niks zit....en dan? iedereen weet het al...ik ben zo blij en dadelijk is dat ineens over als blijkt dat er niks zit...
    ik hoop zooooo dat het echt is...

gr countrygirl

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Grrrr.. had net een heel verhaal getypt valt de comp uit!
    We proberen het gewoon nog een keer!(A)
    Ik had pre-cies hetzelfde als jou!
    TOen ik vier weken zwanger was heb ik het ook meteen aan iedereen verteld! En een paar dagen later dacht ik.. is dit het nou? Ik voel me niet zwanger, heb nergens last van! En toen begon de stress. elk pijntje die ik voelde dacht ik .. OH NEE! Meteen naar de wc om te kijken of ik geen bloed had verloren.. Pf dat was echt vermoeiend! TOen heb ik een gesprek gehad met een client van mij, en die stelde me zo gerust.. TOch had ik nog zoiets van, laat die symptomen maarkomen, en sinds vorige week ( toen was ik ong 6,5 week ) Kreeg ik last van ontzettende moe heid en misselijkheid.. moet wel zeggen dat de misselijkheid met de dag erger lijkt te worden... Ik heb ook meteen naar vk gebelt voor n echo.. Duurd voor ons nu nog 4 weken!
    Een vriendin van mij is helemaal niet slecht te pas geweest in haar zwangerschap, mijn moeder ook niet, terwijl mijn zus van haar 8ste tot 18e zwangerschapsweek boven de wc heeft gehangen.. Dus het is zoooooo verschillend!:|..
    En idd als je test zwanger uit wijst, ben je gewoon zwanger.. En zolang je geen kramp en bloedverlies hebt zou ik me niet te druk maken.. Maar ik snap het wel .. moeilijk is dat he..
    Probeer er maar lekker van te genieten!
    Zo!;) een heel verhaal,.
    Heeeeeel makkelijk gezegt: maak je niet druk meid! :)
    liefs leonie..

13. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Dat was m'n eerste test, maar ik kon het niet geloven. Een half uur later deed ik de tweede: weer positief. Nog twee uur later was de derde bij de huisarts ook positief! :D

Het had ook wel z'n reden hoor, dat ik het niet geloven kon. We hebben namelijk heel lang op deze baby moeten wachten. :D
    Ik was al jaaaaaaaren heel vaak overtijd en was toch nooit zwanger. Op een gegeven moment test je dan niet meer en probeer je je over je kinderwens heen te zetten.
    En toen kwam tóch nog die grote verrassing! :D

14. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    De eerste weken voelde ik ook helemaal niks :). Dus het is niet raar ofzo, maak je niet teveel zorgen! Van week 7 tot en met week 12 was er veel misselijkheid, daarna precies als daarvoor. Net alsof ik niet zwanger was. Behalve dat mijn buik groeide. En dat tot week 23 ongeveer ;)

15. countrygirl27

4 mrt 2009
    6
    0
    0
    Zo aan jullie verhalen te lezen hoef ik me dus geen zorgen te maken of ik wel zwanger ben...
    ik zal proberen om te genieten en er dan ook maar vanuit gaan dat ik echt zwanger ben...maar ik heb pas rust nadat ik vij de VK ben geweest.
    Ik hoop dat ik wel nog wat ga merken, maar ja ben ook pas 6 weken....dus ik moet maar afwachten en genieten dat ik me nu nog goed voel...maar liever wordt ik misselijk enzo want dan weet ik dat er echt een babay in mijn buik zit.......ik kan niet wachten tot ik dadelijk een paar maanden zwanger ben, dan gaat mijn buik groeien en zo en kun je tenminste ook zien dat ik zwanger ben...haha
    bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina