Wij willen deze week een weber barbecue aanschaffen, nu zie ik alleen de bomen door t bos niet meer, 47 cm, 57 cm? We zullen hooguit met 7 man barbecuen denk ik. Je hebt de compact, bar-b, one touch.. Welke hebben jullie? En raden jullie aan? We zijn niet van plan 300 euro ofzo uit te geven.
Wij hebben deze: de 57cm met brikettenstarter. Ideaal! Binnen tien minuten is de bbq klaar om vleesjes op te bakken. We hebben er erg veel plezier van!
Wij hebben ze allebei. De kleine nemen we mee op vakantie. De grote gebruiken we standaard. Superblij mer!
Wij ook! Ook met brikettenstarter! En weber kolen, die blijven veeel langer heet en je hebt er dus minder van nodig!
wij hebben de smokey jo klein en compact en bakt als een malle! maar voor die prijs kan je ook een grote halen.
Wij hebben er een op gas. De spirit met 3 branders. Binnenkort word de nieuwe gebracht, nieuwere versie van de spirit. Echt een superding, wij zijn ontzettend tevreden.
Wij hebben een barbecook op gas, ideaal! Zodra het mooi weer is kook ik buiten zit namelijk ook een gaspit op.
Wij hebben die van 47 cm met starter. Met zo'n ventilatieding aan de onderkant, de Premium is dat volgens mij Super tevreden over de Weber. Mijn man had achteraf gezien wel veel liever de 57 cm gewild, omdat daar meer accessoires voor zijn, zoals grillroosters en pizzaplaten. De 57cm kost 199 euro bij barbequeshop . nl
Deze hebben wij ook! Mijn man was sowieso al een bbq fanaat, maar nu helemaal! Hij 'kookt' er zelfs op. Paar dagen geleden heeft hij een beenham gerookt op dat ding (met speciaal rookhout en appelsap en weetikwatallemaalnogmeer, maar het was goddelijk!!!!) Ik denk dat dat ding nu toch zeker 2 x in de week gebruikt word. Mits hij de tijd er voor heeft, een beenhammetje duurt al gauw een uur voor het klaar is. Hij had ook kipfilet gerookt en dat was volgens mij sneller klaar. Ik heb net voor vaderdag de pizzasteen gehaald, iets wat hij erg graag wil hebben
Wij hebben ook net de Weber Master Touch 57 cm gekocht. Mét wok, pizzasteen en brikettenstarter enz. Ben benieuwd, we gaan hem zaterdag uitproberen!
We twijfelen tussen de 47 en 57 cm, we zullen vaak met z'n 4e bbq en hoogstens met z'n 6e denk ik, vraag me dan af of 57cm niet te groot is?
Dit is een topding! Wij hebben alleen de 47 cm, en konden hiermee ook voor 15 man bbq-en, meer hadden we ook gered! Onderste asbakla, is ook top! Handig met schoonmaken.
Ik heb nog een nieuwe weber compact 47cm in ongeopende doos, nog niet uitgepakt of gebruikt. Vorige week gekregen, maar ik heb een scottelbraai dus ga dit niet gebruiken, iemand interesse pb me maar