Zooooooo misselijk!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Momfulness, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik weet dat het erbij hoort.
    Maar bij mij is het wel erg extreem de afgelopen 3 dagen.
    Ben de hele dag misselijk en kan helemaal niets binnen houden.
    Bij alles wat ik ruik moet ik overgeven (zaterdag bij de supermarkt in het gangpad bij de hondenvleesproducten...)
    S'morgens voor het opstaan een droge cracker eten werkt ook niet.

Zijn er nog meiden met goede tips? Ik ben al erg licht, (54 kg bij 1.68 meter) en wil niet ongezond veel kilo's gaan verliezen.

Alvast bedankt voor de tips...

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb nog geen tips......maar ik wens je veel sterkte!

3. Lettie

Lettie Lid

13 jan 2009
    57
    0
    0
    -rust, rust en nog eens rust
    - zoveel mogelijk geurtjes proberen te vermijden (dus als het kan ook niet koken)
    -lichtverteerbare dingen eten (ik lees dat je dat al doet), geen pittig of sterk gekruid eten, zelf een beetje uitzoeken wat je kunt verdragen
    -langzaam eten en drinken
    -als het kan uitslapen
    -kleine beetjes eten en vaker
    -goed blijven drinken! eten maakt niet uit, maar drinken is wel belangrijk, zolang je nog genoeg plast gaat t goed!
    -als dit allemaal niet helpt, ga dan naa de huisarts, die kan je misschien iets voorschrijven

Ik heb ook last van misselijkheid, dus ik weet hoe je je voelt. Soms gaat het hartstikke goed, en dan heb ik opeens weer een dipje. Sinds vannacht moet ik ook steeds overgeven, heb niks meer gegeten, dus er komt alleen maar maagsap... bah...

Nou, veel sterkte ermee. Meestal gaat het na 12 weken weg...

4. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    als je echt niets binnen kunt houden,moet je kijken dat je niet gaat uitdrogen. Je kunt dan zakjes ORS (oral resourche salt) halen (bij apotheek). In deze zakjes zit poeder die je met water moet oplossen, en hierin zit een mengels van zout en suiker en dit zorgt ervoor dat je de belangrijkste stoffen binnen krijgt. Misschien een tip.
    Mijn nicht was ook zeer misselijk tijdens zwangerschap, heeft zelfs bijna in het zkh gelegen. Is naar acupuncturist gegaan en dit heeft haar erg geholpen.

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

thanks voor de tips!

Vandaag vk en dokter gebeld. In urine inderdaad uitdrogingsverschijnselen aangetroffen. Nu medicijnen gekregen tegen de misselijkheid. Verder moet ik inderdaad rustig aan doen. Maar op mijn werk nemen ze het me niet in dank af dat ik zo vroeg al loop te kwakkelen. ga dus toch maar werken.

Deel Deze Pagina