Hoi, Afgelopen maandag een hele mooie kv2v5 gehad gisterochtend getest met een digitale clearblue en die gaf ook mooi aan, zwanger 1-2 weken. Dat komt overeen met mijn termijn denk ik. 10 april een vmk met 7 weken, toen op 26/27 april positieve ovulatietesten. Ik ben dus vandaag inmiddels wel een paar dagen overtijd. Tot mijn grote schrik deed ik vanmorgen nog een sensi dipstick, en daar was amper een streepje op terug te vinden... Hoe kan dit? Die clearblue digital heeft toch juist méér hcg nodig dan die gewone sensi dipsticks? Ben even het spoor bijster...
Kan van alles zijn. Als je wil blijven testen is t advies wel altijd om hetzelfde merk te blijven gebruiken. Zo kun je duidelijk oploop zien. De test kan niet goed zijn, Je kunt een biochemische zwangerschap hebben. Zou nog eens een clear blue proberen.
Wat een onzekerheid Inderdaad proberen bij hetzelfde merk te blijven. Kan je naar Kruidvat om meer 2v5 testen te halen?
Thanks voor de adviezen. Die digitale cb is gewoon leuk om te doen als je denkt dat het allemaal goed loopt. Dat uitstapje kan ik mezelf vergeven, maar het komt totaal niet overeen met het streepje dat ik vanmorgen op de sensi had. Ik haal misschien nog een kv2v5 om te kijken of die wél positief wordt weer... aangezien die de afgelopen week de doorslag gaf met een hele duidelijke tweede streep.
Ik zou voor je gemoedsrust dan inderdaad een test doen die je kunt vergelijken met één van eerder deze week. Dipsticks worden veel later duidelijk is mijn ervaring. Sterkte, ik hoop dat het gewoon aan de test lag. Heb je een foto van je sensitest?
Zeker. Bijgevoegd de kv2v5 van eerder deze week die heel positief was. En ook de sensi van vanmorgen... Die moet je even draaien, door de schaduw van de flits lijken er meer streepjes te staan. Krijg dat nooit goed voor elkaar
Ik zou dan kwa vergelijken wel even een 2v5 doen, zo kan je zien hoe 't is vergeleken met de andere.. Maar heb ook vaak genoeg hier gezien dat de cb aangeeft 1-2 weken.. En de streep op dipstick echt net zichtbaar is.. Dus het kan wel
Dat geeft wat hoop. Ik heb ook wel last van wat kwaaltjes en m'n ongesteldheid blijft natuurlijk uit. Begin net een paar dagen zere borsten te krijgen ook bijvoorbeeld. Dat herken ik van m'n eerste zwangerschap en van de miskraam die ik in april had met 7 weken. Dus het voelt "goed", in dat opzicht. Zal ik vanmiddag de 2v5 doen of wachten tot morgenochtend?
Ik zou dan nu zo min mogelijk drinken, en dan straks 1 doen.. En dan morgenochtend 1. (ikzelf test beter met 2e urine dan 1ste...)
Ik zou je volgende urine opvangen en dan testen kopen zodra het kan. Ik ben het met je eens dat de dipstick vrij licht is. Hoeveel dpo denk je nu te zijn?
Ik weet het niet zo goed. Ik had op 26/27 april positieve ovulatietesten, dus mijn vermoeden is wel dat ik inmiddels een paar dagen overtijd ben.
Dank trouwens voor alle snelle reacties deze ochtend! Fijn om zo even met verschillende dames te kunnen sparren...
Dus stel dat je ei de 29e gesprongen is, dan ben je nu 16dpo. Spannend voor je. Ik snap je onzekerheid na een miskraam heel goed. Hou je ons op de hoogte?
Heb je wel een witte zwangerschapstest na je miskraam gehad? Ik hoop voor je dat de test vanmiddag weer mooi opgelopen is!
nee, we zijn na m'n miskraam bij de VK geweest voor een echo en mijn baarmoeder was nagenoeg leeg. Er zat nog een beetje bloed en dat kwam er toen binnen 24u ook uit. Die bevestiging van een lege baarmoeder hebben we dus gehad. We hebben toen besloten het maar gewoon meteen weer te proberen omdat ik me verder goed voelde, ik had 16 dagen na de miskraam een positieve ovulatie test.
Heb net de 2v5 gehaald en uitgevoerd. Hij is veel duidelijker dan de sensi van vanmorgen, maar minder duidelijk dan die van maandag. Maandag was ook een 2v5 tweede plasje van de dag meen ik me te herinneren. Dus geen ochtendurine na de nacht, maar een 10u plasje zegmaar. Benieuwd naar jullie visie nu.
Ik wil niet een spelbreker zijn. Maar je zegt op 10 april een miskraam te hebben gehad van 7 weken toch. Het hcg kan heel lang in je bloed en urine blijven. Hij was namelijk met 7 weken al heel hoog. Daar kan wel een week of 7 overheen gaan voor dat helemaal op 0 staat. Ik hoop natuurlijk op een nieuwe zwangerschap maar ik denk zelf dat het nog rest hcg was/is.
Ik snap wat je bedoelt ik heb ongeveer 1,5 week terug wel hele vage sensitestjes gehad die langzaam iets opliepen. Dus in dat geval heb ik wel een witte test gehad en was er iets oploop zichtbaar ik denk dus zelf niet dat er nog "oude" hcg zit om die reden. Ik hou er desondanks wel rekening mee dat dit een aflopende zaak is en dat ik een dezer dagen ongesteld ga worden.