dankjullie wel voor jullie lieve reacties meiden toen jullie zo vroeg voor NOD testen, na hoeveel minuten verscheen de streep toen? ik heb nu inmiddels nog een keertje getest en weer een redelijk duidelijke streep
Oei dat weet ik niet. ik testte ook een paar dagen voor NOD, maar omdat ik nergens op rekende had ik de test achteloos opzij gegooid en heb ik pas na het douchen gekeken. Maar goed, zal binnen 10 minuten zijn geweest want zoveel tijd heb ik 's ochtends niet . Ik heb 'm toen de hele dag mee genomen naar mijn werk, om telkens bij daglicht stiekem te kijken of die streep er wel ECHT stond en niet ineens verdween ofzo .
heb net weer een testje gedaan en is rond de 3/4 minuten positief nog wel een redelijk lichte streep, maar zit nu ook pas op dag 11 na mijn ei.. ik begin het nu steeds meer te geloven hihi.. heb op 9 maart een afspraak met de VK om even snel te kijken hoever ik nu precies ben.. wordt alleen gek van die krampjes.. ( ze voelen anders als ongi krampen) maar lijkt dan toch net of je ongi eraan komt.. liefs Daantje
Heej Daantje, Proficiat! Het is echt helemaal duidelijk; je bent zwanger! Ik wilde nog even reageren op je tweeling vermoeden. EƩneiige tweelingen zijn niet erfelijk, aangezien het gaat om een celdeling na conceptie. Twee-eiige tweelingen wel, maar inderdaad alleen via de vrouwelijke lijn. In dat geval rijpen er namelijk twee eicellen, die beide kunnen worden bevrucht en dat is erfelijk. Dat kan jij erven van je moeder als die tweelingen in de familie heeft. Sorry als ik je nu uit de droom help... Geniet lekker van je zwangerschap! Liefs Sjimf
hey meiss, jij ook nog gefeliciteerd! ook een oktober mama , net volgens mij ofniet ik snap je helemaal dacht ook al dat het alleen via de vrouw doorgegeven kon worden en ik het dus niet van mijn vader kan hebben.. maar dat maakt me niks uit, als ik maar een gezond kindje krijg, of het er nou 1 of 2 zijn p.s hoe heb jij je advatar verandert? ik wil mijn digi clear blue test uit mijn album als advatar alleen bij foto verkleinen en in paint lukt het me echt niet.. liefs Daantje
gefeliciteerd! Bij mij verscheen toen binnen 20 seconde zwanger op de digitale test van clearblue. Dus het kan echt