Ik temperatuur niet en doe ook geen ovutesten, maar hou m'n cyclus wel bij via een app. Heb altijd wel regelmatige cyclus. Ik zou afgelopen zaterdag m'n eisprong moeten hebben, vrijdag avond begon ik al met ovulatie pijn(dit heb ik elke maand, ene keer heftiger als andere) zaterdag ook vruchtbaar slijm, zondag weer weg, pijn ook stuk minder gisteren en nu sinds vanmiddag ineens rechts onder echt een zeurende pijn, vooral als ik druk zet. Wordt nu steeds meer voel het ook als ik gewoon zit. Zou ik m'n ei dan nu pas hebben ipv afgelopen weekend? Heel raar heb dit nog niet eerder gehad. Heb ook geen vruchtbaar slijm meer nu. Misschien zijn het ook wel m'n darmen ik weet het niet.
Een eisprong luistert echt niet naar een app. Andersom kan een app ook niet in je lichaam kijken. Een app geeft slechts een indicatie en gaat uit van een gemiddelde. De kans is levensgroot dat je eisprong veel eerder of later is dan dat een app zegt. Vruchtbaar slijm kun je al vanaf 5 dagen voor eisprong verliezen. Vruchtbaar slijm geeft dus niet de eisprong zelf weer. De kans is dus inderdaad aanwezig dat je nu pas rond je eisprong zit.
Als je rechts onder in je buik een zeurende pijn hebt die geleidelijk erger wordt kan het ook blinde darm ontsteking kunnen zijn. Echter als dat het niet is ben ik het met be happy eens
Nou kreeg het wel even benauwd van de pijn. In m'n achterhoofd dacht ik het zal wel eisprong zijn maar ook wel blinde darm. Gisterenavond en vanmorgen was het echt pijnlijk en onder de middag was het helemaal weggetrokken. Dus denk echt dat het m'n ei was. Tuurlijk weet ik ook wel dat een app niet m'n cycles regelt maar het is gewoon handig om wat notitities toe te voegen en dat je ziet hoelang je cyclus is. In ieder geval bedankt voor het reageren.