Even een vraagje: Heb net mijn allereerste ovutest gedaan Nu is er een licht teststreepje te zien. Is dit een garantie dat hij komende dagen donkerder wordt en mij LH-piek eraan zit te komen? Hoe kan ik nu het beste met die dingen omgaan? En al hij positief is, moet ik dus pas de volgende dag klussen? Hier een foto: Groetjes en alvast bedankt, Mammadoe
Garantie heb je denk ik nooit.. maar gewoon door blijven testen, want denk wel dat hij donkerder gaat worden!! niet schrikken als je testen niet donkerder worden, want je kan ook uit het niets een positieve test hebben !! succes trouwens! Als je een positieve test heb moet je aan de klus
Het is vrijwel zeker dat je lh piek komt. Mits je natuurlijk niet te laat bent begonnen met testen. Het is niet zeker dat je ei springt. Daarvoor zou je kunnen gaan tempen. Maar gewoon doortesten totdat je een knaltest hebt en dan zou je ei binnen 2 dagen kunnen springen.
@Mamadoe: ik denk dat je ei nog komt maar ik heb wel altijd zulke streepjes. Dus ook na mijn eisprong.. Alleen 1 dag een knaller en dan weer lichte streepjes.
Hallo Ook ik ben aan het testen en had vandaag een heel licht test-streepje, net als mammadoe......... Als ik via een andere weg mijn vruchtbare dagen bereken, zou vandaag mijn vruchtbaarste dag moeten zijn. Als ik de test volg, moet die nog komen dus......... Als de test positief is, dan moet de "klus" toch tussen 24 en 48 uur plaatsvinden????? Hoop dat ik morgen een knaller heb.......hihi..........
Als je een licht streepje hebt, zegt dat niks over een eisprong. Je hebt namelijk altijd een bepaalde hoeveelheid LH in je lichaam, waardoor je dus altijd een licht streepje op je test kunt hebben. Het kan zijn dat je test steeds donkerder wordt, het kan ook zijn dat je vanuit het niets ineens een knaltest hebt. Of geen positieve test, als je geen eisprong hebt (dat komt helaas ook voor). Succes!
Sluit me aan bij Jippie. Deze lichte streep zegt NIETS over je eisprong en ook niet dat hij er aan zit te komen. Morgen kan hij net zo zijn, of zelfs lichter, of hij kan opeens knallen. Het kan echt alle kanten op. Gewoon doortesten en hopelijk vind je je ei deze maand (maar dit geeft dus GEEN garanties)
Ok, super bedankt voor jullie duidelijke reacties. Weet ik in ieder geval dat ik niet zenuwachtig hoef te worden ik ga lekker doortesten en dan zie ik het wel. Groetjes Mammadoe