Van de vorige keer dat ik gestopt was weet ik nog dat ik echt een hele regelmatige cyclus had. Nu eigenlijk sinds december ook netjes 29dagen ( eerst dacht ik 29-28 maar kan neit tellen) Zoals ook al eerder geschreven weet ik bijna zeker dat het deze maand niets is geworden... Vanochtend dacht ik dus ook " o daar zijn ze" een heel klein beetje bruinig bij het afvegen. Dus niets aan de hand we gaan naar de maand rust... Niet dus... Verder helemaal nog niets, niet bij het afvegen niets niets niets, terwijl je echt de klok er altijd op gelijk kon zetten 29dagen en dan de 30ste rond het middag uur. Nu ben ik wel een beetje stressie want de heks ( ok lief doen, mijn schoonmoedertje lief) komt morgen dus ik moest " even" het hele huis schoonmaken +/- 1400m3), dus het zal wel gewoon komen, maar vind dit eignelijk niet zo leuk, nu licht waarschijnlijk dan straks mijn hele cyclus overhoop ( net als bij een aantal andere dames las ik net) . Ik voelde mij net heel opgelucht, omdat ik toch gelukkig altijd een hele mooie nette cyclus heb en ik te doen heb met vele hier die nooit echt weten waar ze aan toe zijn.... en nu?